Gå til innhold

Høytalere til Xbox 360

master_al

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøp en overgang fra L o g R RCA kontakt som går ut fra Xbox 360 evnt fra optisk til 3.5mm minijack. da får du koblet creative annlegget ditt inn på 3.5mm minijack kontakten. du må nok ha overgang til 2 x minijack siden det er vel 2 kontakter på ditt creative annlegg. er det på mitt ihvertfall.

elkjøp har nok en sånn.

Lenke til kommentar
kjøp en overgang fra L o g R RCA kontakt som går ut fra Xbox 360 evnt fra optisk til 3.5mm minijack. da får du koblet creative annlegget ditt inn på 3.5mm minijack kontakten. du må nok ha overgang til 2 x minijack siden det er vel 2 kontakter på ditt creative annlegg. er det på mitt ihvertfall.

elkjøp har nok en sånn.

5315529[/snapback]

Når du sier overgang mener du vel en slik? Men fant bare en slik til RCA og ikke til optisk. Men det var mange kabler å velge imellom og da fant jeg bare disse RCA-kablene og disse optiske Hvilken av dem er rett valg?

Lenke til kommentar

Du vil ikke få surround fra 360en til de høyttalerne uten en forsterker imellom.

Det finnes ikke noen overgang fra optisk til minijack. Optiske kabler leverer et digitalt signal som må dekodes av en dekoder (forsterker). RCA-kablene kan heller ikke levere surroundlyd, kun stereo.

Lenke til kommentar
Du vil ikke få surround fra 360en til de høyttalerne uten en forsterker imellom.

Det finnes ikke noen overgang fra optisk til minijack. Optiske kabler leverer et digitalt signal som må dekodes av en dekoder (forsterker). RCA-kablene kan heller ikke levere surroundlyd, kun stereo.

5316712[/snapback]

Okei. Da blir jeg vel nødt til å kjøpe en Logitech 2.1 høyttaler på Elkjøp til kroner 449, som man kan bruke til spillkonsoller(har med en kabel)da :dontgetit:
Lenke til kommentar
Lurte bare på hvordan man kobler til pc-høytalere til Xbox 360.Jeg har Creative Inspire p5800 og er ikke sikker om de vil gå på maskinen? Men hvordan kabel trenger jeg hvis jeg kan bruke dem til det?

5315409[/snapback]

Jeg har Sound blaster Extigy eksternt lydkort som har innebygget Dolby Digital dekoder. Den fungerer og som stand alone og har brukt den på PS2, Xbox og nå 360.

Her er link til Tilsvarende utgave:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120861&view=detailed

Er usikker på om denne utgaven fungerer uten at man har den tilkoplett en datamaskin, men extigy`en min klarer vertfall det :p

Lenke til kommentar
Lurte bare på hvordan man kobler til pc-høytalere til Xbox 360.Jeg har Creative Inspire p5800 og er ikke sikker om de vil gå på maskinen? Men hvordan kabel trenger jeg hvis jeg kan bruke dem til det?

5315409[/snapback]

Jeg har Sound blaster Extigy eksternt lydkort som har innebygget Dolby Digital dekoder. Den fungerer og som stand alone og har brukt den på PS2, Xbox og nå 360.

Her er link til Tilsvarende utgave:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120861&view=detailed

Er usikker på om denne utgaven fungerer uten at man har den tilkoplett en datamaskin, men extigy`en min klarer vertfall det :p

5317890[/snapback]

Hmm...ok har et lignede lydkort som er en litt enklere versjon, men dette burde vel gå da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...