ViVentis Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ahh.. Det er nå tirsdag og jeg har tatt meg fri fra jobb. I morgen er det siste skoledag før jul. Jeg går skole i Stavanger men er egentlig bosatt i Trondheim. De tre andre jeg bor med i denne leiligheten har allerede dratt hjem til sine leiligheten er strøken og ren, stereoen er på full guffe og jeg danser med alle gjenstandene jeg putter i bag'en. Nå føler jeg virkelig at jeg skal hjem. Gleder meg sinnsykt til å se kjæresten igjen Gleder meg sinnsykt til jul også. Det er vist snø i Trondheim også, her er det bare kaldt. Nå får jeg bare håpe at jeg husker å pakke alt (siste finish i morgen). Flygelederne bør **** meg ha orden på flyene i morgen!! Men uansett! Jeg skal hjem! Yahoo! *hoppe/danse videre* Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Er masse snø i Trondheim nå ja! Veldig pent vær. Har kommet i julestemning jeg også nå. Idag hadde vi den siste skoledagen før jul! Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Deilig, er det ikke? Beste middagen i året, masse stas og pynteri... Litt stress er det jo med julegaver osv. men koselig er det uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå