jin_X Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei! Har nettopp kjøpt meg en brukt Olympus m:robe gjennom qxl. Da jeg skulle sette igang å overføre sanger til den, fungerte ikke dette. Men så kom jeg på å ha lest at det bare går ann å overføre sanger fra en pc(den første den brukes på), og hvis jeg skal bruke den på en annen pc, så må jeg formatere spilleren. Stemmer dette? Og isåfall, hvordan formaterer jeg spilleren? Takk for alle svar:) mvh Jørgen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Har du ikke fått programvaren som følger med spilleren? m:robe krever spesiell programvare for å kunne overføre filer slik at de kan spilles av. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Har du ikke fått programvaren som følger med spilleren? m:robe krever spesiell programvare for å kunne overføre filer slik at de kan spilles av. 5319434[/snapback] Joda, det er innstallert. M:trip som det heter. Men det går ikke å overføre med det. Er en knapp som heter "Sync to m:robe" der, men den går det ikke ann å trykke på. Så det må jo være noe galt. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Har du lagt til sangene dine i ptogramme da? Sikert det hvis du ikke har gjort det... Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Har du lagt til sangene dine i ptogramme da? Sikert det hvis du ikke har gjort det... 5320700[/snapback] ja, har lagt til alle sangene mine inn i "library" i m:trip.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Oppdater firmvare her: http://www.olympus-europa.com/mrobe/74_121.htm Manualen: http://www.olympus-europa.com/mrobe/downloads/MR-100_En.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå