Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Project Greenlight er en internettkonkurranse hvor manusforfattere og regissører stemmes frem og deretter velges ut av et panel med skuespillere og produsenter, deriblant Ben Affleck og Matt Damon. Jeg rasket med meg Sesong 1 av denne serien da jeg var på nostalgi-jakt i en bruktbutikk. Er det noen som har vært borti serien? Til nå har jeg bare sett Sesong 3, og denne type serie burde absolutt være interessant for filminteresserte. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ikke hørt om den, men høres interessant ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Skal absolutt sjekke den ut. Godt å se deg igjen Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg synes idolkonseptet er utvannet nå. Men dette er jo bare så typisk... Vi kommer til å bli plaget med idol i årevis fremover i alle yrkesgrener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Dette startet vel i 2001 og er mer en internettkonkurranse enn idol-audition-basert. Men utvannet; ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå