Gå til innhold

har nu købt canon 350d


Anbefalte innlegg

Hej.

 

Nu har jeg købt mig et canon 350d..... :yes:

 

Men da jeg var inde og købe det, fik jeg også tilbud om at købe et olympus e-500 med ekstra linse. Det til samme pris som canon.

 

Men jeg valgte canon, men kan nå at ændre det til olympus når jeg havde prøvet det andet kamera sagde han inde i butikken.

 

Skulle jeg have købt olympus.... Jeg syntes at olympus var fint og se på og faktisk lidt bedre greb på det, men tror ikke at det har lige så mange af soner på olympus som på canon....

 

Hvad syntes i "eksperterne". :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hej.

 

Nu har jeg købt mig et canon 350d..... :yes:

 

Men da jeg var inde og købe det, fik jeg også tilbud om at købe et olympus e-500 med ekstra linse. Det til samme pris som canon.

 

Men jeg valgte canon, men kan nå at ændre det til olympus når jeg havde prøvet det andet kamera sagde han inde i butikken.

 

Skulle jeg have købt olympus.... Jeg syntes at olympus var fint og se på og faktisk lidt bedre greb på det, men tror ikke at det har lige så mange af soner på olympus som på canon....

 

Hvad syntes i "eksperterne". :thumbup:

5315095[/snapback]

 

Jeg er ikke noen ekspert men kjøpte meg 350d for noen dager siden og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Hej.

 

Nu har jeg købt mig et canon 350d..... :yes:

 

Men da jeg var inde og købe det, fik jeg også tilbud om at købe et olympus e-500 med ekstra linse. Det til samme pris som canon.

 

Men jeg valgte canon, men kan nå at ændre det til olympus når jeg havde prøvet det andet kamera sagde han inde i butikken.

 

Skulle jeg have købt olympus.... Jeg syntes at olympus var fint og se på og faktisk lidt bedre greb på det, men tror ikke at det har lige så mange af soner på olympus som på canon....

 

Hvad syntes i "eksperterne". :thumbup:

5315095[/snapback]

 

Jeg er ikke noen ekspert men kjøpte meg 350d for noen dager siden og er veldig

fornøyd.

5315235[/snapback]

 

Ja jeg er også rigtig glad for mit. Syntes bare at når du drejer på linsen, så er den lidt stram nogle gange, er det også noget du har lagt mærke til på dit kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...