Heineoen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei! Trenger en sikker, rask og stabil usb disk. Kan koste mellom 800-1500kr Den må ha USB2.0 kobling og det er hellir ingen ulempe med nettverkskobling, men trenger det ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Denne burde gjøre susen: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=33193 Har 2 stk. selv. Raske og pålitelige disker i mine øyne. Stackable også. Ingen problemer what so ever. Er tilbud på dem også :-) Lenke til kommentar
Booz Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Eller "bygge" en selv. http://cgi.ebay.co.uk/USB-2-0-3-5-Aluminum...oQQcmdZViewItem Så kjøper du en vanlig IDE HD og hiver oppi. Har nettopp kjøpt det HD kabinettet, skal teste det ut.. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ville også satt sammen selv, eMagic og Zynet eksternkabinetter har jeg gode erfaringer med. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Anbefaler den Lacie disken over, Lacie er nok det desidert beste merket når det gjelder eksterne hardisker, veldi ggod pris også. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Anbefaler også den LaCie harddisken, har en selv og med tanke prisen nå så blir det nok en til... Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Er det ikke Western digital disker i LaCie? De WD diskene jeg har hatt lagde så mye bråk at jeg måtte bytte dem ut Mulig at nyere disker er bedre... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Er det ikke Western digital disker i LaCie? De WD diskene jeg har hatt lagde så mye bråk at jeg måtte bytte dem ut Mulig at nyere disker er bedre... 5317722[/snapback] Ihvertfall i min er det en seagate, synes ikke den er særlig stille egentlig, men er tross alt kun et lite kabinett på da.. Har hørt det kan være litt forskjellig hva som er inni, blant annet også maxtor.. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Hvordan er det med den LaCie disken NetShop selger, kontra den som MPX selger? Ser denne har nettverkskobling, noen som kan forklare lett hvordan det fungerer? Får man tilgang til det som ligger på disken gjennom Wi-Fi da? Link til NetShop: NetShop sin LaCie disk her Endret 26. desember 2005 av NeoGeo Lenke til kommentar
perstad Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hvordan er det med den LaCie disken NetShop selger, kontra den som MPX selger?Ser denne har nettverkskobling, noen som kan forklare lett hvordan det fungerer? Får man tilgang til det som ligger på disken gjennom Wi-Fi da? Link til NetShop: NetShop sin LaCie disk her 5341434[/snapback] Du kobler den til en ruter, eller aksesspunkt og får på den måten kontakt med disken. Har du trådløs ruter, og er koblet til den trådløst vil du nok få tilgang til denne trådløst. Skal sies at jeg ikke har testet dette. Men kommer nå til å dra fram VISA-kortet og kjøpe den på MPX. Ønsker jeg nettverkstilgang kommer jeg til å kjøpe noe ala denne boksen . Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Ok, takk for svar. Bestilte den på MPX jeg også, var tross alt en del forskjell i pris. Vet du om man må bestille en USB kabel i tillegg, eller følger det med? Foresten sykt at en 1,8m kabel koster 50kr, mens en på 3m koster 33 kr.... Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Hei!Trenger en sikker, rask og stabil usb disk. Kan koste mellom 800-1500kr Den må ha USB2.0 kobling og det er hellir ingen ulempe med nettverkskobling, men trenger det ikke noe særlig. 5315048[/snapback] Gå for Lacie disken. ! Veldig bra disk. Lager lite støy. Mindre enn en Western Digital Caviar 250GB IDE 7200RPM i et emagic kabinett. Har begge deler selv. Eneste fordel med emagic kabinettene er at man kan bytte disker osv.... Har tilkoblet 3 eksterne disker på USB hub. Funker lux.... Endret 28. desember 2005 av Senshi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå