Tfosheim Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Forbrukerombudet har samlet 18 offentlige og private aktører i kampen mot nettsvindel - som skal bekjempe svindelen i alle dens former. Les mer Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Lykke til, men det er vanskelig å forby dumhet. Lenke til kommentar
HellslayR Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ganske OT, men se på gjennskinnet på HD platen.. Likte ikke den maska, den så bare skummel ut Lenke til kommentar
storken Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ganske OT, men se på gjennskinnet på HD platen.. Likte ikke den maska, den så bare skummel ut 5315197[/snapback] kanskje det var det som var vitsen svindelen har fått et ansikt Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Lykke til, men det er vanskelig å forby dumhet. 5315164[/snapback] <xterm> The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Flott tiltak. Jeg håper det blir langt vanskeligere å svindle på nett og langt lettere å bli oppdaget og sperret fra videre svindel. Det er nok av tråder med folk som har blitt lurt på QXL, Finn, og til og med her på bruktmarkedet. Jeg håper også at de satser bredt på typer svindel. Alt fra annonser spyware, virusmakere, phishing, osv. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg ønsker de lykke til med prosjektet, virker som de har et bra utgangspunkt. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Gjelder dette piratkopiering? Hvis ikke; DRITBRA! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Gjelder dette piratkopiering? Hvis ikke; DRITBRA! 5316098[/snapback] Ikke helt smart kommentar å komme med det der. slike kommentarer er som å be om offentlig sjikanering. mvh Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg ville tro piratkopiering også var en form for svindel, men dette dreier seg om alle former for nett-svindel. Håper de får dette til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå