random_user Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei Jeg har et problem. Jeg har nettopp skiftet kabinett. Men når jeg skrur den på så blir det ikke noe bilde på skjermen. Jeg vet at det ikke er noe galt med skjerm, cpu, hovedkort, ram, skjermkort eller harddisk (har testa alt på en annen maskin). kan det være noe med koblingene eller? takker for alle svar Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 HeiJeg har et problem. Jeg har nettopp skiftet kabinett. Men når jeg skrur den på så blir det ikke noe bilde på skjermen. Jeg vet at det ikke er noe galt med skjerm, cpu, hovedkort, ram, skjermkort eller harddisk (har testa alt på en annen maskin). kan det være noe med koblingene eller? takker for alle svar 5314996[/snapback] JEg hadde en lignende feil før, Du må dra til BIOS og skifte om slik at skjermen går først på PEG/PCI Eller PEG/AGP, spørs hvilket type grafikkort du har. Lenke til kommentar
random_user Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 HeiJeg har et problem. Jeg har nettopp skiftet kabinett. Men når jeg skrur den på så blir det ikke noe bilde på skjermen. Jeg vet at det ikke er noe galt med skjerm, cpu, hovedkort, ram, skjermkort eller harddisk (har testa alt på en annen maskin). kan det være noe med koblingene eller? takker for alle svar 5314996[/snapback] JEg hadde en lignende feil før, Du må dra til BIOS og skifte om slik at skjermen går først på PEG/PCI Eller PEG/AGP, spørs hvilket type grafikkort du har. 5315210[/snapback] men problemet er at skjermen ikke får signal. hva skal jeg gjør det? Jeg har et PCI-Express Sapphire X850XT Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 HeiJeg har et problem. Jeg har nettopp skiftet kabinett. Men når jeg skrur den på så blir det ikke noe bilde på skjermen. Jeg vet at det ikke er noe galt med skjerm, cpu, hovedkort, ram, skjermkort eller harddisk (har testa alt på en annen maskin). kan det være noe med koblingene eller? takker for alle svar 5314996[/snapback] JEg hadde en lignende feil før, Du må dra til BIOS og skifte om slik at skjermen går først på PEG/PCI Eller PEG/AGP, spørs hvilket type grafikkort du har. 5315210[/snapback] men problemet er at skjermen ikke får signal. hva skal jeg gjør det? Jeg har et PCI-Express Sapphire X850XT 5315222[/snapback] Du har til og med samme grafikkort som meg, Koble skjermen til interigerte grafikkortet først, også drar du til BIOS, også til "PNP/PCI configuration" Og så stiller du "graphic adapter priority" til PEG/PCI, også setter du på skjermen til grafikkortet. Lenke til kommentar
random_user Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Hva gjør jeg hvis jeg ikke har et intrigert skjermkort? Lenke til kommentar
Velu Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Sjekk om du får bilde hvis du kobler ut alle lagringsmediene. Da er de eventuellt koblet feil. Lenke til kommentar
random_user Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Sjekk om du får bilde hvis du kobler ut alle lagringsmediene. Da er de eventuellt koblet feil. 5315466[/snapback] har nettopp gjort det det var ikke det som var feilen men takk for svar Lenke til kommentar
Velu Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Prøv å nullstill cmos. sjekk manualen for hovedkortet om hvordan du gjør det Lenke til kommentar
random_user Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Prøv å nullstill cmos. sjekk manualen for hovedkortet om hvordan du gjør det 5315560[/snapback] det hjalp ikke noen andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå