Gå til innhold

condemned x360. hva mener dere?


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Condemned er fantastisk. Nytt og spennende, en av de bedre titlene til Xbox 360.  Sega er ikke akkurat kjent for å ha lange spill, mest arcade maskiner i spillehaller osv. Spilla deretter.

 

Men jeg håper og tror at de kommer med Condemned 2.

5318162[/snapback]

Forstår meg igrunn ikke helt på deg.

Først elsker du xbox360 og skal ha så snart den kommer ut.

Så sier du at du har kjøpt deg hdtv, men så har du ikke det.

Så er du ikke helt hypp på xbox360 og gidder ikke kjøpe.

Og nå sier du at Condemned er fantastisk, nytt og spennende osv osv. Uten å ha maskinen, uten å ha spillet. Hva baserer du det på? Ikke at jeg ikke tror spillet er bra, men innleggene dine virker rett og slett som de motsier seg selv.

5320613[/snapback]

 

Jeg HAR alltid sagt at Condemned er fantastisk ! Det burde du huske i og med at det var du som dro frem den tråden om han fyren som dro til New York og fikk prøve i flere timer. :yes:

 

Condemned er fantastisk. Vel noen i dette landet har venner som HAR XBOX360 som HAR Condemned. Du svarer egentlig på det du selv skriver. NO way in HELL skal jeg ha Xbox 360 uten en skikkerlig HDTV. Der har du det. Jeg bestillte to hdtv skjermer (PV500 og 436xde). Fikk beskjed om at disse ikke kom før i februar. Ga faen, og venter heller på CES messa og ser hva de nye skjermene til Panasonic har å tilby, (helst 1080p skjermer)

 

Chill niggah wtf ! :mad:

 

GIIIIIIZZ ! Heregud som du henger deg opp i andre og hva folk driver med. Du rakker jo ned på alle som er her på forumet som har andre meninger en deg. Du er som en mygg bare noen sier noe negativt om 360'n din !

Lenke til kommentar
Praten på live? :p

Svarte deg her på PM jeg, suger å skrive på xbox

5321871[/snapback]

 

Enig! Håper de legger til en "T9"-ordliste snart. Mange som har spurt om det på diverse forum.

5322375[/snapback]

 

hva er T9 ordliste?

5322379[/snapback]

 

En slik som finnes i mobiler. Den foreslår ord etterhvert som du skriver, som på mobilen. Motorola sin heter Itap.

Lenke til kommentar
Praten på live? :p

Svarte deg her på PM jeg, suger å skrive på xbox

5321871[/snapback]

 

Enig! Håper de legger til en "T9"-ordliste snart. Mange som har spurt om det på diverse forum.

5322375[/snapback]

 

hva er T9 ordliste?

5322379[/snapback]

 

En slik som finnes i mobiler. Den foreslår ord etterhvert som du skriver, som på mobilen. Motorola sin heter Itap.

5322543[/snapback]

 

hadde vært flott ja!

keyboard hadde vært enda bedre :)

Lenke til kommentar
på kjøpesenteret

Husker ikke chapter

5320350[/snapback]

 

hehe takk for praten på live

 

skal spille i kveld og utover natten :)

5320764[/snapback]

 

 

Hehe, tror det var jeg som skrev til deg igår. Måtte bare høre hvordan det gikk.

5323310[/snapback]

 

satt der pissredd alene i stua :)

har kommet til chapter 4 nå. har tatt meg god tid men jeg synes at det går litt for fort hvis jeg allerede er på chapter 4 av 10

Lenke til kommentar
Chill niggah wtf !  :mad:

 

GIIIIIIZZ ! Heregud som du henger deg opp i andre og hva folk driver med. Du rakker jo ned på alle som er her på forumet som har andre meninger en deg. Du er som en mygg bare noen sier noe negativt om 360'n din !

5322423[/snapback]

 

Hehe slapp av "neger", du sa jo ikke noe negativt om 360'en her eller spillet, mens syns det var snålt å komme med en så klar dom (selv om den var positivt) bare ved å ha spilt det hos kamerater. Jeg greier aldri gjøre meg opp en endelig mening om noe uten å prøve det selv i fred og ro i en god del timer, helst spille gjennom spillet før jeg kommer med noe endelig om det.

Lenke til kommentar

Mycket tøft spill. :)

Sitter her å spiller midt på natten med surround`en på passe volum. ;)

 

Men nå er jeg litt stuck her..!

(setter en spoiler her for de som ikke har spilt spillet)

 

 

Er i biblioteket (chapter 7?). Skal finne Rosa i 'rare books'-rommet. Ser noen galninger stikke opp heisen, springer etter dem og trykker på knappen. Heisen kommer ned, men jeg får ikke heisen til å gå opp igjen. Er det en annen vei opp?? Har letet overalt tror jeg...

 

 

Edit: Fant ut av det. Var en bug i spillet! Startet på nytt på chapter 7. Funket fint da.

Endret av Clausn
Lenke til kommentar

Hvis du ikke er sikker, så er det en demo på condemned påxbox live marketplace. Har du live, sjekk ut den demoen. Utifra den, kan jeg si at det er det skumleste spillet jeg noensinne har spilt. Doom 3 skremte vannet av meg, men det blir "my little pony" i forhold til condemned i min bok ihvertfall. Jeg skal ikke kjøpe det av den enkle grunn at jeg ikke har mer penger å bruke.

Lenke til kommentar

Har så og si spilt ferdig Condemned. Er på det siste brettet (fortsatt) men får stryk av den siste "bossen" (eller hva man skal kalle han). Men opp hit så må jeg si at Condemned har vært særdeles underholdende. Det er et av de spillene jeg har sett fram til å sette meg ned med når mørket senker seg utover ettermiddagene/kveldene. Å spille det i et opplyst rom uten god surroundlyd vil jeg tro senker opplevelsen flere hakk.

 

Condemned er et spill som forsøker og lykkes med det å skape et litt annerledes gameplay - og det i seg selv er en prestasjoni våre dager. F.eks. skytevåpen - ja, de finnes noen steder. Men er svært få og med begrenset ammunisjon. Og man tvinges til å ta valg om man vil plukke det opp eller ikke. Det er ikke på noen måte gitt at det å ta med seg en pistol rundt neste hjørne er det beste. Slagvåpnene har såpass forskjellige karakteristikker at det også blir et valg om hva man ønsker å ha med seg rundt neste sving - og det avhenger også av hva du er flink til i kampene. Storyen i spillet er forsåvidt interessant, men i et langt parti midt i spillet så står den litt "stille" og tar seg ikke opp igjen før det går mot slutten. Grafikken er god - såpass god at jeg savner flere lyse scener i spillet.. Men stemningen blir satt i starten av spillet og holder seg der til siste slutt. Med noe mere variasjon så ville dette vært et topp spill.

 

Jeg har nå CoD2, Kameo, PGR3, Perfect Dark zero og Condemned. Condemned er det spillet som jeg har blitt sittende lengst med utover i mørke nattetimer og hatt de lengste øktene med. Det har sin egen stemning, sitt eget tempo. Liker man ikke det blir det repeterende og kjedelig.

 

Skremmefaktoren? Tja, F.E.A.R på PC skremte meg ganske bra. Og Condemned også til tider. Fikk svært få "sjokk" i Condemned, men stemningen føles presset over tid ganske ofte fordi du hører hvor disse gærningene er, i rommet ved siden av, i rommet over eller under, men de gjemmer seg når du kommer for deretter prøve overraske deg. Så "BØ! - faktoren" er litt mindre, men jevnt over mere skummelt.

 

Dr.Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Doom 3 skremte vannet av meg, men det blir "my little pony" i forhold til condemned i min bok ihvertfall.

5356791[/snapback]

Jeg må si meg enig i denne etter å ha testet demoen.

 

Fantastisk stemning og lyd i spillet da; vet ærlig talt ikke om jeg har nerver til å spille igjennom fullversjonen - blir sliten av å være stressa og 'på tærne' hele tiden :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...