Gå til innhold

Mine Innlegg, marker tråder som lest

Anbefalte innlegg

Har "BARE" lest to sider tilbake i tid, å finner ikke noe lignenede spørsmål, så med fare for advarsler og stenging av tråd så spørr jeg... :p

Mine Innlegg..

Markeringen av postene i mine innlegg ser ut til å være nærmest tilfeldig... Jeg leser alle nye å de blir markert som lest (ingen rød "fane" før tittelen) når jeg kommer tilbake så er noen lest mens noen har fått tilbake status som ikke lest, selvom det ikke er kommet nye innlegg i posten, har prøvd å få med meg om det kanskje skjer om noen redigerer et allerede eksisterende innlegg, men tror ike det...

Jeg trodde først det kunne ha noe med mine instillinger, men nå sitter jeg på en annen pc med annen nettleser osv å akkurat det samme... :thumbdown:

Blir vanskelig i lengden å huske antall poster i hvert innlegg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har merket at så lenge jeg lar Opera kjøre virker ikonene slik de skal, men når jeg f.eks etter en windows update starter opp alt på nytt er nesten alle trådene under "Mine Innlegg" helt ikke-gjennomsiktig selv om det er ingen nye innlegg. Så det har muligens noe med session å gjøre.

BTW: rødt ikon betyr bare at den er populær, det er om den er delvis gjennomsiktig eller ikke som indikerer om det er nye posts.

Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet. HVIS jeg lukker nettleseren uten å logge ut fra forumet først. Da er de fremdeles "uleste", de som var uleste sist jeg var innlogget.

Løsning for meg: logge ut hver gang jeg skal lukke nettleseren (Opera 8.5).

Redigert: jeg svarte til det første innlegget :)

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Opplever dette noen gnager med FireFox også, når jeg har lest alt ulest og kommer tilbake uten å lukke browseren er de noen ganger merket ulest. Virker som om det skjer helt tilfeldig, siden det ikke er alltid det skjer. :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...