MC2 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 1000NOK? Hmm... Hva med et skikkelig fancy belte? I byen jeg bor i (Trondheim) er det en veldig fancy damebutikk som heter Skolyst som har belter opp til 2800 (krokodille skinn)... altså, hvis du bodde i Trondheim. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 jeg er kanskje litt sær, men jeg syntes klær(her går også belte inn), cd'er, smike, parfyme etc blir så upersonlig. vil gjerne ha noe litt orginalt. blir nok noe smykkegreier i tillegg, et søtt lite hjerte armbånd eller noe sånt, men jeg trenger noe mer Lenke til kommentar
Seether Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 I'm telling you: kjøp fuzzy tøffler! kjempe skjønt, varmt og koslig Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Fuzzy tøfler, en myk og deilig pysj, sexy nattkjole og evt. et kjede/anheng. Det er praktisk og det kan i noen tilfeller være veldig personlig (hvis man husker dvs. detaljer). Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Kjøpte Cold mountain jeg ( første filmen vi så, også kyssa jeg hu første gang etter den filmen ) Også lost sessong 1, hun er et ivrig fan av Det! også et smykke ( kjede ) som hun har sagt hun har lyst på Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 da er tøflene lagt til lista. skal få kjøpt gaver i dag. må neste den. dårlig med tid. takker for alle forslag, men tar gjerne imot enda fler Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) da har jeg handlet inn. endte med 1. stk tøfler muligens verdens nusligste varmeflasketing(hun liker av en eller annen rar grunn varmeflasker) og et kjempesøtt sølvarmbånd. skal også ta å fylle den allerede nevnte varmeflasken med massevis av sjokoladehjerter og legge den i kjøleskapet til hun får den. håper hun blir fornøyd da edit: et sett(altså 2.stk) tøfler Endret 23. desember 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Zettie Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 da har jeg handlet inn. endte med 1. stk tøfler 5329464[/snapback] Hadde det ikke vært mest praktisk med 2. stk tøfler da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hadde det ikke vært mest praktisk med 2. stk tøfler da? 5329551[/snapback] joa, kanskje sant det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 da har jeg handlet inn. endte med 1. stk tøfler muligens verdens nusligste varmeflasketing(hun liker av en eller annen rar grunn varmeflasker) Alle jenter som har mensen elsker varmeflasker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 så det er der vi har det altså Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tja, det er en mulighet. Hun blir nok kjempeglad skal du se. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 ja, jeg håper det. gikk igjennom 3. hele kjøpesentere og ei gågate for å finne disse tingene. vanskelige greier, men det er nok verdt det Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Har a så mye mensen at hu vil at kjæresten skal sløse bort penger på ei varmeflaske hu kan presse oppunder skjørtet når hu har tia si, når hu isteden kunne fått et fint smykke? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Har a så mye mensen at hu vil at kjæresten skal sløse bort penger på ei varmeflaske hu kan presse oppunder skjørtet når hu har tia si, når hu isteden kunne fått et fint smykke? 5331178[/snapback] Nok en gang blir jeg forbløffet over forumbrukernes evne til å ytre sine meninger på et intellektuelt og gjennomtenkt vis. Beklager. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Som med norske ord betyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå