Chakl Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Har vært ganske slakke de siste årene. Kunne har forbedret karakterene i mange fag, hvis eg ikke hadde sovet i timene. Går på GK Elektro. Automatiserte anlegg 3 Elektriske bygningsinstallasjoner 4 Elektromekanisk arbeid og apparatmontasje 5 Elektronikk 3 Elektroteknikk 5 Engelsk (yrkesfag) 4 IKT: Programmering 4 Kommunikasjons-, signal- og alarmanlegg 4 Kroppsøving 1KRØ2-MFEA 4 Matematikk 1M 5 Naturfag (yrkesfag) 5 Norsk (yrkesfag), muntlig 4 Norsk (yrkesfag), skriftlig 3 Endret 6. februar 2006 av chakl Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 4.9 i snitt... dumme engelsk muntlig karakter er ikke med! med den viller det vært 5 blank... *cry* Lenke til kommentar
My_Ride Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Går i 2 klasse vgs, studiespess. Fikk midtveis: Biologi: 5 Spansk: 6 Norsk muntlig: 6 Norsk hovedmål: 5 Norsk sidemål: 6 Gym: 6 Matematikk (s1): 6 Rettslære: 6 Ledelse og marked: 6 Historie: 6 Orden og atferd G(aka. beste) Fravær: 0 dager og 0 timer. Lenke til kommentar
My_Ride Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Karakterarket ligger på hybelen, så jeg husker ikke hva jeg fikk i hva.. Fikk åtte 4'ere og fire 3'ere. Går på VK1 Transport Fag. Jeg gikk opp nesten en hel karakter, gikk ut med 4,5 og hadde 5,2 i 1 klasse Lærerene likte meg, smisk er den beste veien til gode karakterer Lenke til kommentar
aleksander95 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Går i niende klasse og fikk dette: Engelsk skriftlig - 6 Engelsk muntlig - 5 Spansk - 4 Kunst og håndverk - 4(sterk) Kroppsøving - 3(sterk) Matematikk - 6 Mat og helse - 5(sterk) Musikk - 4 Naturfag - 6 Norsk hovedmål - 5(sterk Norsk sidemål - 4 Norsk muntlig - 5 RLE - 6 Samfunnsfag - 6 Orden - God Atferd - God Fravær dager - 10 Fravær timer - 6 Mye bedre enn i fjor! håper jeg klarer å få noe lignende/bedre til sommeren :!: Endret 18. desember 2009 av aleksander95 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Går i 2 klasse vgs, studiespess.Fikk midtveis: Biologi: 5 Spansk: 6 Norsk muntlig: 6 Norsk hovedmål: 5 Norsk sidemål: 6 Gym: 6 Matematikk (s1): 6 Rettslære: 6 Ledelse og marked: 6 Historie: 6 Orden og atferd G(aka. beste) Fravær: 0 dager og 0 timer. Syyyykt Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 2. klasse VGS Norsk muntlig og skriftlig: 3 Matte R1: 6 Kjemi 1: 6 Fysikk 1: 4 Historie: 2 Fransk: 5 Gym: 4 Engelsk: 4 Hmm, synes fysikk er mye vanskeligere enn R-matte. Er det bare jeg som synes det? Nå til sommeren skal jeg faktisk jobbe litt med de andre fagene også. Fikk snitt på 5,2 i sommer, så skal vel greie å komme meg opp dit igjen! Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvis du erstatter fransk med tysk, og engelsk med sosiologi, så har vi samme fagene. Synes egentlig at fysikk er mye lettere enn R1, men det kan jo komme an på lærerene. Ser du fikk 6er i R1 - ufattelig bra ! Lenke til kommentar
robin7 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 MRK 29141 - Markedsføring - Case1 - Gsport: A MRK 29142 - Markedsføring - Case2 - NetCom: A MET 29102 - Matematikkk for Økonomer: A (avventer fortsatt 4 sensurer) Til de umotiverte: Jeg hadde 2,75 i snitt fra VGS. Finn et studie dere liker folkens, det har alt å si. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Irriterende at lærarane våre ikkje har gitt oss karakterer ennda... Gledet meg jo sjølvsagt til å få dei, siden dette er første året med karakterer, altså 8.klasse... Men kan i det minste svare her når vi får dei i Januar:) Ellers fikk eg 5+ på engelsk-tentamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå