Dorian Gray Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Fikk igjen særemne idag, jævlig fornøyd med 5er. Second best i klassen ftw. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Fikk igjen særemne idag, jævlig fornøyd med 5er. Second best i klassen ftw. 5387825[/snapback] Hvilket emne valgte du? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 VKII allmenn: Religion og etikk: 4 Kroppsøving: 4 Norsk hovedmål, skriftlig: 4 Norsk sidemål, skriftlig: 4 Norsk muntlig: 4 Nyere historie: 4 3 engelsk, skriftlig: 4 3 engelsk, muntlig: 4 Matte 3MX: 2 Kroppsøving valgfag: 5 Matten skal opp på 3 til sommeren, er den eneste karakteren jeg er misfornøyd med... Skal btw ha særemneframføring 3. feb. Skal ha om hvorfor science-fiction er en populær sjanger blandt de som liker den. Jaja, det blir vel noe ut av det óg... Ligger press på meg, for de som har framført har gjort det sinnsykt bra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Særemne er så utrolig mye lettere/morsommere nå enn før. Jeg endte opp med "Jon Bings forfatterskap". Nå kan man skrive om film, en rekke bøker og lignende. Vi måtte velge mellom forfattere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Særemne er så utrolig mye lettere/morsommere nå enn før. Jeg endte opp med "Jon Bings forfatterskap". Nå kan man skrive om film, en rekke bøker og lignende. Vi måtte velge mellom forfattere. 5396205[/snapback] Dere fikk skrive den hjemme og levere inn, vi skrev den på skolen; heldagsprøve. Lettere? donthnkszo Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Særemne er så utrolig mye lettere/morsommere nå enn før. Jeg endte opp med "Jon Bings forfatterskap". Nå kan man skrive om film, en rekke bøker og lignende. Vi måtte velge mellom forfattere. 5396205[/snapback] Dere fikk skrive den hjemme og levere inn, vi skrev den på skolen; heldagsprøve. Lettere? donthnkszo 5397529[/snapback] Jo, det er lettere. Vi skulle skrive om én av tre bøker i en totimersprøve, og når den var rettet var det heldagsprøve med resten av særemnet. Det vil si at jeg slapp å jobbe så mye hjemme og det er alltid bra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg skreiv om Oskar Braaten og han portrett av Oslo på 20-tallet Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) VK1 Elektro. El. innstalasjon: 5 Automatiserte anlegg: 5 Komunikasjons og signal anlegg: 5 Produksjon, overføring og fordeling: 4 Kroppsøvning: 4 Norsk skriftlig: 5 Norsk muntlig: 5 Engelsk: 4 Samfunnsfag: 4 Tysk(valgfag):5 Orden og atferd: God Fravær: 3timer Endret 19. januar 2006 av ludvig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Dere fikk skrive den hjemme og levere inn, vi skrev den på skolen; heldagsprøve. Lettere? donthnkszo 5397529[/snapback] Nei, vi måtte skrive den på skolen. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Særemne er så utrolig mye lettere/morsommere nå enn før. Jeg endte opp med "Jon Bings forfatterskap". Nå kan man skrive om film, en rekke bøker og lignende. Vi måtte velge mellom forfattere. 5396205[/snapback] Artig. Jeg har lest Alexandria-serien som "grunnlag" for særemnet mitt. Jeg aner ikke om eller hvordan jeg skal flette inn bøkene hans siden jeg har om sjanger og ikke forfatterskap... Vi "starta" å jobbe med særemnet rett etter skolestart. Skal ha foredrag på ca 15 min, men ikke noe skriftlige innleveringer. Vi kan velge selv når vi vil framføre - så lenge vi ikke har det etter vinterferien Ikke noe skrivedag ellernoe på oss, nei! Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Bare for å bumpe denne litt, så oppdaterer jeg endelig min liste etter at ex.phil-sensuren falt i går. MAT1120 - Lineær algebra: B FYS1120 - Elektromagnetisme: C EXPHIL03 - Examen Philosophicum: B Elektromagnetismekarakteren var sur som fy. Endret 9. januar 2006 av zimen Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 terminen vår er ikke ferdig før til fredagen... skal gi rapport da selv om jeg har køddet det til rather good... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Fikk alt fra IG i gym til 2+ i Kunst og Håndtverk til 5- i Engelsk. Har ikke kortet her, sorry Ikke så bra år Hovedsaklig er gjennomsnittet mitt 4+ da.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Går i 10. Klasse, har ikke fått karakterboka tilbake enda. Skulle hatt mattetentamen i dag, men er syk Vet iallefall at jeg ligger ann til en 5+/6- i norsk muntlig og en 5er i matte (Sett bort fra tentamenkarakteren) Ellers har jeg 0timer og 0dager i fravær, god i åtferd og god/god- i orden. BTW: Går i en elendig klasse med strenge og karaktergjerrige lærere. hadde et snitt på 4,3 siste termin 9ende klasse. Håper på litt bedre i år Endret 10. januar 2006 av MagE Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Går gk allmenn, og har mildt sagt vært jævla slækk første halvåret nå. Dessuten har jeg fått en del stryk på prøver o.l. som jeg ikke har giddet å ha, eller jeg ikke har orket lest til. Men fikk likevel brukbare karakterer Norsk muntlig 3 Norsk skriftlig 3 Naturfag 3 Gym 4 Engelsk 4 Tysk 5 Matte 5 Økonomi 5 I forhold til min egen innsats, er gym det eneste jeg er missfornøyd med. Trodde jeg skulle få bedre enn 5... Skal prøve å skjerpe meg dette halvåret, gjøre litt lekser, øve osv. Så målet er å heve snittet oppunder 5, noe jeg tror og håper jeg skal klare Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 VKII allmenn: Religion og etikk: 4 Kroppsøving: 4 Norsk hovedmål, skriftlig: 4 Norsk sidemål, skriftlig: 4 Norsk muntlig: 4 Nyere historie: 4 3 engelsk, skriftlig: 4 3 engelsk, muntlig: 4 Matte 3MX: 2 Kroppsøving valgfag: 5 Matten skal opp på 3 til sommeren, er den eneste karakteren jeg er misfornøyd med... Skal btw ha særemneframføring 3. feb. Skal ha om hvorfor science-fiction er en populær sjanger blandt de som liker den. Jaja, det blir vel noe ut av det óg... Ligger press på meg, for de som har framført har gjort det sinnsykt bra 5395003[/snapback] Får jeg spørre om hva du hadde i matte i 10ende klasse, og på GK? Lurer veldig på hvor mye verre matten blir etterhvert (går GK). Er en ganske flink elev, og ligger på 5/6 nå. Hva jeg får kommer ann på om jeg klarer å skjerpe meg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Gugg Fikk C på exphil og exfac. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Vil bare si en ting angående gym på ungdommsskolen.. Hva er egentlig vitsen å gi karakter i gym? Karaktergrunnlaget er delt opp i tre deler: 1/3 = innsats 1/3 = ferdighet 1/3 = holdning Konklusjon: du trenger ikke være "god" i fysisk form for idrett og du kan allikvel få en 4'er! Hadde det vært slik i matte, noe som jeg hater, men må ha det til senere, så hadde jeg altså fått en 4'er bare på innsats og holdning til faget? TULL! Hva skiller gym så utrolig fra de andre fagene? Jeg blir bare så irritert.. Fordi jeg liker gym, og er i relativt ok form, så blir ikke jeg betalt for det på samme måte som de som er flinke i matte og andre teoretiske fag.. Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Har ikke fått mine enda, men rekner ikke med at de er så mye å skryte av Får dem ikke før i slutten av denne mnd, så... Jeg venter i spenning :!: Lenke til kommentar
simes Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Får jeg spørre om hva du hadde i matte i 10ende klasse, og på GK?Lurer veldig på hvor mye verre matten blir etterhvert (går GK). Er en ganske flink elev, og ligger på 5/6 nå. Hva jeg får kommer ann på om jeg klarer å skjerpe meg 5418712[/snapback] Jeg kan iallfall si hvordan jeg opplevde det. Jeg lå alltid på 4 i matte på ungdomsskolen (og de fleste andre fag +/-) uten å være engasjert i skolen whatsoever. Så kom jeg til vgs og merket at matte på grunnkurs var gøy ettersom jeg alltid hadde likt matte ganske greit, samt at lærern var tidenes beste. Fikk dermed lett en 5-er uten hardt arbeid i det hele tatt. Så kom VK1 og vi skiftet til en mer teoretisk lærer og et mer teoretisk pensum. Plutselig var jeg millimeteren ifra å få 3-er. Holdt akkurat på til en 4-er etter en skjerpet siste heldagsprøve. Skjønte at arbeid måtte til, så jeg skjerpet meg. VK2 gikk jeg ut med 5 i 3mx og 3fy, samt systemutvikling. Konklusjon: Etter grunnkurs trengs det kanskje litt mer arbeid og interesse enn tidligere. Spesielt i matte og fysikk: Gjør oppgaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå