DrKarlsen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Oppdatert liste: MA1101- GK Analyse 1 - A (ny) MA1301 - Tallteori - A Ser bra ut så langt, er bare redd for ex.philen. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 DATFE40 - A INNFE40 - B INTFE40 - B Sier meg selv fornøyd med karakterene i forhold til innsatsen. Blir verre i mars og juni når eksamen i matte og fysikk (MATFE40 og FYSFE40). Takk gud for at de ikke har fraværsføring på høyskole, deilig å kunne ta seg litt ekstra fri. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 KRL: 6 Norsk hovedmål: 6 Norsk sidemål: 6 Norsk muntlig: 6 Matematikk: 5 Samfunnsfag: 5+ Kunst og håndverk: ikke første halvår Natur og miljøfag: 5+ Engelsk skriftlig: 6 Engelsk muntlig: 6 Musikk: 6 Kroppsøving: 5 Heimkunnskap: 5- Teknologi og design(tilvalg): 6 :!: Orden: God Oppførselg: God Fravær: 2 dager, 0 timer Er stoltest av norskkarakterene Gladest for teknologi og heimkunnskap, trodde jeg lå nærmere 4.. :!: Når det gjelder sammfunnsfags- og naturfagskarakterene er det disse jeg ergrer meg mest over. Det som trakk meg ned fra 6 var et prosjekt vi hadde der vi ikke fikk velge grupper selv, jeg havna på en sugen gruppe og endte opp med 4- selv om jeg jobbet så hardt jeg kunne for å holde nivået oppe. Det ødela begge 6-erne og gjorde at jeg fikk to 6-ere mindre enn tvillingbroren min.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ikke for å være internett-troll (hvordan skrives egentlig det ordet med tanke på de tre t'ene?), men hvordan går det an å få 6 i norsk med de skrivefeilene du har i innlegget ditt Hippie-Erlend? Nyttårsforsett: Være snill i 2006. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 "Internettroll". Oppdatert liste: MA1101: Analyse: A MA1201: Lineære algebra: A (ny) MA1301: Tallteori: A Venter fortsatt i spenning på exphil! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 *bøyer seg i støvet for DrKarlsen* Du kan din matematikk. Rett og slett imponerende. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Takk, takk! Er bare første året, så vi får se hva som skjer videre... Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det er selvfølgelig folk som får fortjente gode karakterer på ungdomsskolen, men mitt generelle inntrykk er at det er ganske enkelt å få gode karakterer der om man er "venn" med læreren. På videregående er det derimot ganske mye mer brutalt. Har gått litt ned fra ungdomsskolen til videregående, men ikke så veldig mye. Karakterer første termin, VK2 allmenne fag: Norsk hovedmål, skriftlig: Ingen karakter (vi har hatt stort sett bare sidemål i høst fordi vi hadde eksamen i sidemål nå istedenfor til våren). Norsk sidemål, skriftlig: 5 (eksamenskarakter ukjent foreløpig) Norsk muntlig: 5 Nyere historie: 5 Religion og etikk: 4 (sterk) Kroppsøving: 4 (men kan nok forbedres uten større problemer) 3FY: 4 (dog litt svak) 3MX: 4 3KJ: 4 Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ikke værst. Du må opp i realfagene, og holde deg unna 3'ere, så klarer du deg fint! Er ikke nyere historie lenger obligatorisk i VK2? Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ikke værst. Du må opp i realfagene, og holde deg unna 3'ere, så klarer du deg fint! Er ikke nyere historie lenger obligatorisk i VK2? 5353803[/snapback] Takk, er greie karakterer ja. Jeg fikk 5 i 2MX og jeg tror ikke det skal være umulig å klare 5 i 3MX heller. Litt mer tvilsomt med fysikk og kjemi. Nyere historie er obligatorisk jo; det står nå på listen min (om det var derfor du trodde at det var tatt bort). Lenke til kommentar
icer Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det er selvfølgelig folk som får fortjente gode karakterer på ungdomsskolen, men mitt generelle inntrykk er at det er ganske enkelt å få gode karakterer der om man er "venn" med læreren. På videregående er det derimot ganske mye mer brutalt. Har gått litt ned fra ungdomsskolen til videregående, men ikke så veldig mye. Blir litt feil å si det sånn også, for vekten kan tippe begge veier... På VK1 Elektro har vi en lærer som er du "kompis" med er du sikret du kan gjøre omtrent hva faen du vil og ikke få kjeft, husker en episode der vi var ute å arbeidet, så kjedet jeg meg litt, så jeg og en i klassen begyndte å lekesloss, da læreren såg de ble han sur og sa "¨nå må du faen meg ta å gjøre noe nyttig" til kompisen min selv om jeg hadde hallveis trykt hodet hans ned i en tue på marken, jeg selv ble satt til "formann" der jeg skulle lage til utstyr og se til at alt ble gjort skikkelig... Når vi likevel er inne på skrivefeil i noen innlegg: skrives det såg eller så eks. jeg såg land i det fjerne kontra. jeg så land i det fjerne Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Blir litt feil å si det sånn også, for vekten kan tippe begge veier... På VK1 Elektro har vi en lærer som er du "kompis" med er du sikret du kan gjøre omtrent hva faen du vil og ikke få kjeft, husker en episode der vi var ute å arbeidet, så kjedet jeg meg litt, så jeg og en i klassen begyndte å lekesloss, da læreren såg de ble han sur og sa "¨nå må du faen meg ta å gjøre noe nyttig" til kompisen min selv om jeg hadde hallveis trykt hodet hans ned i en tue på marken, jeg selv ble satt til "formann" der jeg skulle lage til utstyr og se til at alt ble gjort skikkelig...Når vi likevel er inne på skrivefeil i noen innlegg: skrives det såg eller så eks. jeg såg land i det fjerne kontra. jeg så land i det fjerne 5353861[/snapback] Selvfølgelig, det er ikke et fenomen som bare finnes i ungdomsskolen. Men etter det jeg har sett forekommer det mye oftere der enn i den videregående skolen. Du har lov å skrive "såg", men det er i klammeform og da må/bør du være konsekvent i en tekst og bruke andre ord i klammeform også. Jeg ville brukt "så". Om du har andre slike spørsmål anbefaler jeg denne ordboken. Det er ofte jeg bruker den eller Clue om jeg er i tvil om hvordan man staver/bøyer ord. Endret 29. desember 2005 av eught Lenke til kommentar
icer Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 *snip* 5353861[/snapback] Selvfølgelig, det er ikke et fenomen som bare finnes i ungdomsskolen. Men etter det jeg har sett forekommer det mye oftere der enn i den videregående skolen. Du har lov å skrive "såg", men det er i klammeform og da må/bør du være konsekvent i en tekst og bruke andre ord i klammeform også. Jeg ville brukt "så". Om du har andre slike spørsmål anbefaler jeg denne ordboken. Det er ofte jeg bruker den eller Clue om jeg er i tvil om hvordan man staver/bøyer ord. 5353890[/snapback] Takker, *lagt til i favoritter* Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ikke værst. Du må opp i realfagene, og holde deg unna 3'ere, så klarer du deg fint! Er ikke nyere historie lenger obligatorisk i VK2? 5353803[/snapback] Takk, er greie karakterer ja. Jeg fikk 5 i 2MX og jeg tror ikke det skal være umulig å klare 5 i 3MX heller. Litt mer tvilsomt med fysikk og kjemi. Nyere historie er obligatorisk jo; det står nå på listen min (om det var derfor du trodde at det var tatt bort). 5353816[/snapback] Woops, må ha oversett den. Lenke til kommentar
att404 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg gjorde det enkelt i år, 4 i ALLE fag^^ Siden jeg går VK1 salg og service er fagene egen bedrift, salg og service, kultur kommunikasjon og teknologi, sikkerhet, økonomi, yoga, norsk, samfunnslære og gym. 1 dag + 14 timer (elns) fravær Noget i orden og atferd Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Hypotetiske karakterer (VKII): 3MX: 6 (hvis jeg gjorde det godt på heldagsprøven) 3FY: 6 3KJ: 5 (mest sannsynlig, må få toppkarakter på tentamen for å gå opp til 6) Norsk sidemål: 5 eller 6 Norsk hovedmål: 5 eller 6 Norsk muntlig: 5 eller 6 Nyere historie: 6 Religion: 5 Kroppsøving: 4 Endret 30. desember 2005 av pfa87 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Går mekaniske fag GK. Hypotetiske karakterer: Matte: 4 Naturfag: 5 Norsk: 5 Engelsk: 4 Gym: 5 Sponfraskillende bearbeiding: 4 Montering og reparasjonsteknikk: 4 Sammenføyning: 5 Elektro: 4 Teknisk tegning: 3 Valgfag aner jeg ikke. Fravær: To timer. Orden: god. Oppførsel: god. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har ett intrykk av at lærerne i byer, ikke er oppvokst på bondegård, dermed ikke så strenge og lar seg lettere bestikke. Selv har vi en lærer her i nabolaget som både tar med seg en go to elever hjem, og han er utenifra. Så dere som bor byer, og bobler over av seksere. Ikke tro at det dere to har er noe unikt. Naturfag: 6 Økonomi:5+ *vente til 16.januar* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hahaha. Jeg stod i Ex.Phil. EXPH0001: C Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hahaha. Jeg stod i Ex.Phil. EXPH0001: C 5387400[/snapback] Samme som jeg fikk. Skulle gjerne sett en B, men men, skal ikke klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå