Toxon Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hvis man føler for det, kan man skrive julekarakterene sine i denne tråden. Jeg går i 10. klasse og fikk disse karakterene til jul: KRL: 5 (sterk) Norsk hovedmål: 5 (sterk) Norsk sidemål: 6 Norsk muntlig: 5 Matematikk: 6 (svak) Samfunnsfag: 6 Kunst og håndverk: 4 Natur og miljøfag: 6 (svak) Engelsk skriftlig: 5 Engelsk muntlig: 5 Musikk: 5 Kroppsøving: 3 Tysk skriftlig: 5 (sterk) Tysk muntlig: 5 Orden: God Oppførselg: God Fravær: 1 dag, 2 timer Endelig juleferie, så nå går det i julemusikk, julekaker og julebrus for fullt over her! :!: God jul! Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg fikk disse karakterene: KRL: 5 (sterk) Norsk hovedmål: 6 Norsk sidemål: 5 Norsk muntlig: 6 Matte: 6 Engelsk skriftlig: 6 Engelsk muntlig: 6 Samfunnsfag: 5 (svak) Natur og miljø: 6 Kunst og Håndverk: 5 Musikk: 6 Kroppsøving: 5 (sterk) Fransk skriftlig: 5 (sterk) Fransk muntlig: 5 God i Orden og Oppførsel. Nå skal det bare slappes av i juleferien. Spise god mat og koble helt ut! God jul! Går forresten i 10. klasse jeg også... Lenke til kommentar
Toxon Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Sykt, du hadde mange seksere! Hvilken klasse går du i? Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Går i 10. klasse, jeg. Svevde omtrent en meter over bakken på vei hjem :!: Lenke til kommentar
Toxon Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Her er det en kar som virkelig har stått i gjennom hele skolehalvåret! Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Har bare fått igjen resultat fra den ene eksamenen, men skal oppdatere fortløpende: MA1301: Tallteori - A Lenke til kommentar
simes Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Å, det er alltid gøy å lese disse trådene her på forumet. Folket er flinkere på skolen enn hva jeg var. Jeg takler heller ikke helt eksamensformen ved universitetet, men tror ikke det gikk så aller verst i år. Har ikke fått noen enda, men skal oppdatere da jeg får dem.. Jada, her har dem endelig begynt å komme: MAT1120 - Lineær Algebra: B Endret 21. desember 2005 av zimen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Flott DrKarlsen! Oppdateres løpende: PSY1001; Psykologiens metodologi - C Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 kremt*nerd*kremt Huff blir dårlig av å lese kor flink dere er. Menmen ung.skole karakter betyr så godt som ingenting hvis en tar høyere utdanning. Lenke til kommentar
clario Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 kremt*nerd*kremt Huff blir dårlig av å lese kor flink dere er. Menmen ung.skole karakter betyr så godt som ingenting hvis en tar høyere utdanning. 5316557[/snapback] Enig...Og bare vent til 2 året på videregående med matte... Det er noe helt annet en den ungdomskole matten Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Vel, selv om mange går ned en karakter fra ungdomsskolen til videregående så er det ikke sikkert at de to overnevnte gjør det. Jeg for min del gikk opp fra skammelige 4,3 til 5,2 fra 10. til GK. Lenke til kommentar
clario Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Nei det er klart, in fact så tror jeg faktisk de går opp.... Men fytti katta hvor enkelt ungdomskole matte er i forhold...satt å såg i matteboka til søskenbarnet mitt for en stund siden. Jeg kunne fått 6 på alle prøvene uten problem nå.. Endret 20. desember 2005 av clario Lenke til kommentar
Spar Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Fikk kun 4ere, går på videregående gk. Blir masse vanskeligere der skal jeg love dere enn på ungdomsskolen. 4 er uansett en veldig bra karakter Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 dere klager over GK og VK1 matte? Prøv IB high level matte. I løpet av 2 år skal vi lære matte tilsvarende VK1 til første året på universitet... og eksamen er på to deler. 90 poeng på hver del, ca 15 oppg (ink a,b,c,d etc) på del 1 og 6-7 enda større oppgaver på del 2. Og vi får bare 1 og en halv time på hver del. Fikk 6 i matte på ungdomsskolen, henger såvidt med nå... poenget er: hvis du liker matte og tror du har talent/sansen for det, så forsett med det, ellers er det like greit å slutte med. Å jobbe hard med matte virket kanskje i ungdomsskolen, men på videregående er det forskjellig. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Går i 8. jeg Engelsk skriftlig: 5 Engelsk muntlig: 4 (sterk) Samfunnsfag: 5 Norsk: 5 Norsk muntlig: 5 Natur- og mijøfag: 5 Kristendomskunnskap med religions- og livssyn (kjent som KRL) : 5 Matematikk: 5 Kroppsøving: 5 Musikk: 4 Kunst og Håndverk: 5 Fransk muntlig: 5 Fransk skriftlig: 5 _____________ Orden: GOD Oppførsel: GOD Fravær hele dager: 0 Fravær enkelttimer: 0 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hypotetisk (får ikke karakterene før 16. januar): - Norsk 5 - Engelsk 5 - Matematikk 6 - Naturfag 5 eller 6 - Gym 5 - Økonomi 5 - Tysk 5 GK allmenn. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Matte på GK Mekanisk er lettere enn matten på barneskolen og ungdomsskolen. Gikk selv opp ca. 2 hele karakterer i alle fag fra u-skolen til vgs.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) 10. klasse KRL: 5 Norsk hovedmål: 5 (sterk) Norsk sidemål: 5 (svak) Norsk muntlig: 5 Matematikk: 3 Engelsk skriftlig: 5 Engelsk muntlig: 5 Samfunnsfag: 5 (sterk) Natur og miljø: 4 Kunst og håndverk: 3 Musikk: 4 Kroppsøving: 4 Jeg mener selv at jeg skulle hatt 4'er i kunst og håndverk og 5 i naturfag. Får gjøre mitt beste neste semester. Ellers fornøyd.. Endret 21. desember 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 9-KLASSE Heimkunnskap: 4 -MÅ FORBEDRES- Kunst og håndtverk: 4 (sterk) -MÅ FORBEDRES- Norsk: 5 Norsk sidemål: Her fikk vi ikke karakter selv om jeg går i 9. klasse. Norsk muntlig 5 Engelsk: 5 Engelsk muntlig 5 Natut og Miljø: 5 GYM: 5 Musikk: 5 KRL: 6 Samfunnsfag:6 Tysk: 5 Tysk muntlig: 5 Orden: God Oppførsel: God Fravær enkeltdager: 1 Fravær enkelttimer: 0 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 dere klager over GK og VK1 matte? Prøv IB high level matte. 5317715[/snapback] Du kan jo prøve linjen som heter FysMat på NTNU. :=) Matematikk er et krevende fag uansett hvor gammel du er. Det blir latterlig å si at 3MX er vanskeligere enn 10.klasse-matematikk, for det er det selvsagt. Men, du har vel blitt litt smartere du også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå