Arve Systad Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 e d billi å få tilskjært Plexiglas sånn som eg vil ha de hos en glassmester?? Eller er d "best" å kjøpe ferdi vindu kit frå microplex`?? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 jeg har en litt ripete plexi rute du kan kjøpe av meg. Lenke til kommentar
ambien Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg kjøpte plexi hos glassmester, husker ikke målene men det dekker iallefall hele innsiden av CT Dx01-SLD kabinettet mitt. Det kosta egentlig 200,- for bare en firkanta rute, men skal du ha formasjon koster det visst ekstra. Jeg skulle ha et "hakk" inn på venstresiden for at plexien ikke skulle stange i håndtaket, og det ble 68 kroner ekstra. Vet ikke åssen de ligger i pris i forhold til andre glassmestere, men jeg syntes det er bedre enn å kjøpe et kjipt window kit iallefall. - ambien Lenke til kommentar
oceana Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 glassmester plexi er mye bedre...window kit er så tragisk lett, så det er liksom mer forbeholdt "first timers".....mye bedre å gå på det heavy stuff med en gang, be cool , use glassmester plexi *lage slagord* Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 23:43, oceana skrev:glassmester plexi er mye bedre...window kit er så tragisk lett, så det er liksom mer forbeholdt "first timers".....mye bedre å gå på det heavy stuff med en gang, be cool , use glassmester plexi *lage slagord* For noe tull..-"glassmesterplexi er mye bedre???? Er det største fjortisutsagnet jeg har hørt Har en del erfaring med plexi selv gjennom bygging av akvarium, dyrebur og pc-modding. Senest kjøpte jeg meg plexi-kit'et fra microplex som var helt suverent. Billig var det ihvertfall, vindu og bra lister til under hundrelappen. En glassmester vil etter det jeg har erfart være dyrere på plexien, og listverk må du kjøpe i tillegg! Eneste forskjellen er at du kan bestemme plexitykkelsen hos en glassmester, noe som oxo vil påvirke prisen. Men er det nødvendig å ha tykkere plexi da........ ikke skjønner jeg i tilfelle! mvh Kjellis Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg vil tippe Microplex bare selger akryl, det er jo litt jalla i forhold til lexan da :smile: hva glassmester'n tar for plexi er *veldig* varierende. Det er hvertfall min erfaring. og hvorfor skal alle ha list? Ser jo ikke noe pent ut med en sånn stygg gummisak Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 00:30, Anders Leipsland skrev:Jeg vil tippe Microplex bare selger akryl, det er jo litt jalla i forhold til lexan da :smile: Plexi er jo acryl da. Lexan er noe helt annet. Quote: hva glassmester'n tar for plexi er *veldig* varierende. Det er hvertfall min erfaring. Det har du uten tvil helt rett i. Tips: Skjekk altid pris hos minst 3 stykker. Quote: og hvorfor skal alle ha list? Ser jo ikke noe pent ut med en sånn stygg gummisak Meget godt spørsmål! En slik svær volvo gummilist er lite lekker! Men ellers kan en smekker u-trim list pynte opp. Har selvfølgelig mye med smak og behag. Men vi bruker jo rammer rundt bilder vi henger opp? :wink: Og lister rundt vinduene i huset osv... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Vel, uansett så blir dei microplex vindua litt små... og dei e kjedelige, hadde vert masse meir stas å få laga til et litt tøft mønster i sida på kassa då... noken som har noken bra forslag??? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 glassmester plexi er nok et godt alternativ .. jeg fikk skjært til en rute igår imens jeg sto og så på .. fikk den for 25 kr :smile: noen som bruker gummi dekorlisten fra microplex forresten ? blir litt penere med list rundt Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 ja det blir det, i allefall om du sager like stykt som meg... vet ikke om du har sett bildene, men jeg har en tråd her jeg også, "hva synes dere om dette?" heter tråden, den er blant de øverste... Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 fikk gratis 50*50*3 plexi hos glassmestern. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 00:47, Arctic skrev:Plexi er jo acryl da. Lexan er noe helt annet. Lexan er også plexi, men den riper ikke like lett som acryl. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 The Man, nei eg vil IKKJE ver litt Tjommi !! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Sier vel egentlig seg selv; microplex :razz: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 21:42, Dan Hansen skrev:Sier vel egentlig seg selv; microplex :razz: Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 22:25, arve87 skrev: Quote: Den 2002-09-08 21:42, Dan Hansen skrev: Sier vel egentlig seg selv; micro plex :razz: ikke det??? Micro(skopisk med)plex(i) :razz: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 :razz: mogolisme! :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå