Skiboms Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Nå har Telenor endelig funnet på noe genialt..?! Man kan melde feil på alle Telenors Tjenester på nett http://privat.telenor.no/telefoni/kundeser...eilmeldingen.go Noen vil selfølgelig si: Hvordan melde feil på ADSL på nett, når man ikke har nett.. Men de fleste har jo tilgang til nett andre steder.. og bedre enn å sitte en time i kø til kundeservice.. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det er jo også alle de spørsmålene som kommer når folk har tilgang til nett også. "jeg faller av nett hver gang noen bruker telefonen" osv. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeje, skulle melde feilen jeg har på linja.... Så fikk jeg dette.. Feilmelding -------------------------------------------------------------------------------- Teknisk feil På denne siden er det foreløpig en teknisk feil. Vennligst prøv igjen senere. Vi beklager de ulemper dette måtte medføre for deg. Feil på feilmeldingsgreia... Lenke til kommentar
FaO Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeje, skulle melde feilen jeg har på linja.... Så fikk jeg dette.. Feilmelding -------------------------------------------------------------------------------- Teknisk feil På denne siden er det foreløpig en teknisk feil. Vennligst prøv igjen senere. Vi beklager de ulemper dette måtte medføre for deg. Feil på feilmeldingsgreia... 5314870[/snapback] hehe! så KONGE ! typisk telenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå