kadett Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ekstrem subwoofer: sjekk denne http://www.realmofexcursion.com/videos/REAudio/xxx12.28.wmvDet er en 12" REAudio XXX. 6572913[/snapback] Dæven, den spolen var det fart i Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Kjøpe sub til max 50000kr også vet du ikke hva du vil ha en gang? :S Lenke til kommentar
epifant Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Selv skal jeg bli svært imponert om det ender med et element til over 10.000... Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hva med en Soundstream XXX 15" ? Quote fra Soundtream's webside: If you're looking for sonic terror, you need to stack the deck with XXX. Djevelen tåler bortimot 8,5 kilowatt! Og sjekk den feite magneten, husk at dette er jo pinadø en 15" Lenke til kommentar
epifant Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Som jentene prøver å si oss hele tia; det ER ikke størrelsen det kommer an på MagnetMATERIALET har langt mer å si, og selve oppbyggingen av motorstrukturen skal man heller ikke glemme. Når det er sagt har jeg ingen grunn til å tro at ikke Soundstream har gjort leksene sine, det var bare meningen å påpeke at størrelse ikke er alt Endret 3. august 2006 av epifant Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 http://www.iceaudio.no/index.php?func=vare...bc3d9fdc1f43bf1 =) Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Som jentene prøver å si oss hele tia; det ER ikke størrelsen det kommer an på MagnetMATERIALET har langt mer å si, og selve oppbyggingen av motorstrukturen skal man heller ikke glemme. Når det er sagt har jeg ingen grunn til å tro at ikke Soundstream har gjort leksene sine, det var bare meningen å påpeke at størrelse ikke er alt 6608235[/snapback] Tvilte heller ikke på det, men suben ser jo bare så vanvittig rå ut! Lenke til kommentar
Morel Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Som jentene prøver å si oss hele tia; det ER ikke størrelsen det kommer an på MagnetMATERIALET har langt mer å si, og selve oppbyggingen av motorstrukturen skal man heller ikke glemme. Når det er sagt har jeg ingen grunn til å tro at ikke Soundstream har gjort leksene sine, det var bare meningen å påpeke at størrelse ikke er alt 6608235[/snapback] Tvilte heller ikke på det, men suben ser jo bare så vanvittig rå ut! 6622037[/snapback] Hva med denne da? Yummy! Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 hm, ja så lovende ut. hvilket merke? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Originalustyr i denne: BOSE er for bös(s)er :!: Endret 28. august 2006 av epifant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå