epifant Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg pleier ikke være den som plukker mest på det, men man skriver vel gjerne på et forum for å gjøre seg forstått, og da kan dialekt bli grenseløst vanskelig å lese. Klarer man ikke å gjøre seg forstått er også meningen med et innlegg borte. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg pleier ikke være den som plukker mest på det, men man skriver vel gjerne på et forum for å gjøre seg forstått, og da kan dialekt bli grenseløst vanskelig å lese. Klarer man ikke å gjøre seg forstått er også meningen med et innlegg borte. 5667752[/snapback] Ikke for å fornærme noen, men bokmål er jo "søringenes" dialekt... Å førrdet om eg skriv på mi dialekt så e det jo fortsatt norsk e det ikje? Hehe... Men jeg kan skrive bokmål hvis folk kicker på min dialekt... Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Noen som vil ha bass? http://www.digitalgrabber.com/audio/the_60..._subwoofer.html Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 det va litt svær ja..hehe ein aen rå e ein så dei satte i ein Buick Centruy i Pimp My Ride!! det va konge. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Forumet har regler om at du skal skrive på hovedmål eller sidemål, har det ikke? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Forumet har regler om at du skal skrive på hovedmål eller sidemål, har det ikke? 5737921[/snapback] Ja, jeg ble regel rett presset til å skrive bokmål Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 kjøp deg to 12 tommere (vess du bruker å høre på en fort musikk da bør du kjøpe to 10 tommere fordi de slår fortere), en forsterker på 1500 watt, kjøp en god kasse for sub, og kanskje en kondensator for mere lyd FY FAEN FOR ET TRØKK DU FÅR DA! alt det her koster ikke mere enn ca.5000 - 6000 (spørs hvor du skal kjøpe d) alt detta skal jeg kjøpe til min Mercedes så snart jeg får penger 5344741[/snapback] Du kan ikke kjøpe utstyr på grunnlag av tommer og papirwatt og dermed få god lyd. 5344873[/snapback] det kan jeg hvis jeg vil 5344909[/snapback] Sånne folk som deg irriterer meg noe så sinnsykt. Hvor gammel er du? 17-18? For det første; du skriver som en prepubertal 13 åring. For det andre; det virker som om du tror du har VELDIG mye peiling, og tror det bare er å hive inn den subben med mest Watt, eller den kondensatoren med mest farad, Så får du "DRitDigg Bass azz!!1!1! " Les og lær litt mer før du poster på forumet. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Lol, trur jeg hadde lært han noe om trøkk som ikke kommer fra masse tusen watt, om jeg ikke hadde solgt subbene nylig. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Når folk spiller nærmere 140dB med 2 stk 10" i lukket kasse og en forsterker som er oppgitt til 2x30W watt cirka så kan man jo begynne å lure på hvorfor folk skal ha 1000W + i bilene sine Just my 2 cents Mvh Tony Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 jobber på euronics nå og skal utnytte det skal kjøpe meg en eller to sub'er 15", 1500W sony Xplôd høytalere pluss en Xplôd forsterker..... noen formeninger? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 jobber på euronics nå og skal utnytte det tongue.gif skal kjøpe meg en eller to sub'er 15", 1500W sony Xplôd høytalere pluss en Xplôd forsterker..... noen formeninger? Dette er vel en spøk`? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Xplod høyttalerserien er vel ikke akkurat roset i skyene.. Spillerene kan jeg si mange gode ord om, men høyttalerene er så som så. Men for all del, to 15" sony vil spille meget bra det.. Men det er vel ikke 1500w RMS? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Spille bra? Nåja, det vil iallefall høres. Hvordan det høres ut er derimot en helt annen sak. Men skal du bare pøse på med mp3 fra en Sonyspiler så holder det sikkert lenge... Xplod er vel for min del i kategorien; "Ville ikke hatt om jeg fikk det hivd etter meg" hehe Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 ska se om jeg kanskje finner noe annet da Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 men folkens æ kan velge mellom 3 levenrandører kenwood, pioneer og sony hva skal jeg velge? og hvilken forsterker.... en kompis av meg anbefalte 4 kanalers...men jeg har jo ingen peiling på anlegg og hvilke høytalere??? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Spille bra? Nåja, det vil iallefall høres. Hvordan det høres ut er derimot en helt annen sak. Men skal du bare pøse på med mp3 fra en Sonyspiler så holder det sikkert lenge...Xplod er vel for min del i kategorien; "Ville ikke hatt om jeg fikk det hivd etter meg" hehe 6531976[/snapback] Man tar alt som blir hivd etter seg, kan jo selge det vettu Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Av disse så vil nok Pioneer være merket å gå for over hele linja. @Defus Hadde ikke hatt samvittghet til å prakke Xplod på noen, jeg vil tross alt sove godt om natta, hehe Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hadde en kenwood forsterker en gang i tiden, og den var ikke så ille, men Pioneer ville sikkert ikke skuffe deg. @Jalla, kanskje du har rett, men hvis det er i esker med kvitering kan man jo oppheve kjøpe Lenke til kommentar
Ztaal3 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 xplod er for de som akkaurt har fått lappen å bilen sin på veien å ikke har noe annet valg, jeg har hørt ett par xplod anlegg å de suger som noen halv kokte sild... hvis jeg skulle satsett på noe ville det vært cadence, FXW 12-4 dette er høytalere som jeg har hørt i en masse forskjellige biler å de spiller noe så j**lig bra i alle så lenge de får rett kasse, trenger bare ei lita mono block eller stereo om du skal ha to da... lett drevene å det er de jeg skal ha selv... så skal jeg spille fra de med euronicsspiller å uscarvor forsterker på 1000 watt, å super duper subber hehe... Lenke til kommentar
brickz Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Ekstrem subwoofer: sjekk denne http://www.realmofexcursion.com/videos/REAudio/xxx12.28.wmv Det er en 12" REAudio XXX. Endret 28. juli 2006 av brickz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå