Gå til innhold

Hvor mange penger må man egentlig ut med for en TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det der er en CRT tv da bare så du er klar over det.

jeg ville hvertfall ikke gått noe lavere enn samsung 32" R51 \ R41 som koster 12995 hos komplett. (Det er en veldig bra tv altså, spør du meg hvertfall) for samme prisen kan man forresten få en penere modell i mine øyne, nemlig 32" M51 hos elkjøp.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
det der er en CRT tv da bare så du er klar over det.

jeg ville hvertfall ikke gått noe lavere enn samsung 32" R51 \ R41 som koster 12995 hos komplett. (Det er en veldig bra tv altså, spør du meg hvertfall)  for samme prisen kan man forresten få en penere modell i mine øyne, nemlig 32" M51 hos elkjøp.

5342466[/snapback]

Eg veit at det er ein crt tv ;) Men eg har ikkje bestemt meg for LCD, derfor lurte eg på om den var noko brukandes...

Lenke til kommentar
Den var jo pen :) Åssen oppløysning får du på den visst du skal koblei til pc'n då? går det til surfing?

Er denne heilt søppel??

32" LCD til 8.995,- ?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314605&view=detailed

5341649[/snapback]

Du finner en lang tråd om den tv'en på AVforum.

Når det gjelder den LG crt tv'en du har sett på,så får du mye for pengene.

Om du skal velge crt,plasma eller lcd kommer helt ann på ditt bruksområde og hvor mye penger du er villig til å bruke.

Lenke til kommentar

men.. hvor kjøper dere TV'er da?

Som "data-nerd" holder jeg meg unna Elkjøp, når det diverse pc-komponenter.. Men, når det gjelder TV'er så vet jeg egentlig ikke om noen annen butikk?

Hvor bør man, hvor går det ann, og hvor skal man holde seg unne når det gjelder å skaffe seg en TV?

Endret av Bone
Lenke til kommentar

tror man burde finne seg tv'n man vil ha uavhengi av butikk, forså og se hvilken butikk som har best pris på den. det er nå hvertfall slik jeg pleier å gå frem. nå der gjelder tv må man ofte ty til store kjeder som elkjøp, expert, siba osv bare for å få muligheten til å se tv'n i bruk. men du må jo selvsagt ikke handle tv'n derfra da.

Lenke til kommentar
men.. hvor kjøper dere TV'er da?

Som "data-nerd" holder jeg meg unna Elkjøp, når det diverse pc-komponenter.. Men, når det gjelder TV'er så vet jeg egentlig ikke om noen annen butikk?

Hvor bør man, hvor går det ann, og hvor skal man holde seg unne når det gjelder å skaffe seg en TV?

5346199[/snapback]

Jeg kjøpte min Samsung LE40R51siba og samsung har de peneste bildene sammen med soney og pioneer.

Men jeg tenkt siba var den siste plassen jeg kom til å handle, der tok jeg feil.

Kan anbefale samsung de har jo alt ifra 26" til 40" og oppover, du har jo denne 32" "t" modellen og en likens bare en "R" modell forskjellen er blant anet kontrast og noen instillinger.

Men uansett så ikke handle på nettet! det er nøye så på de aktuelle skjermene før man blåser i så mye penger på det, ingen har lik smak og alle er vi forskjellige. Så om noen sier du må kjøpe den og den så følg magefølelsa.

Lenke til kommentar
Men uansett så ikke handle på nettet! det er nøye så på de aktuelle skjermene før man blåser i så mye penger på det, ingen har lik smak og alle er vi forskjellige. Så om noen sier du må kjøpe den og den så følg magefølelsa.

5346973[/snapback]

hvorfor ikke handle på nettet? man ser på tv'n i butikken. bestiller den på nett, tester og kalibrerer den hjemme i ei uke, og hvis man enda ikke er fornøyd. ja da bruker man bare angrefristen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

TV er en relativt langsiktig investering, så du bør kjøpe noe stilig som varer ;) Hvilke krav stiller du til bilde og design om 5-10-12 år?

Selv har jeg falt pladask for Loewes design, og gikk til innkjøp av en slik sist år... CRT "selvfølgelig". Bildet er helt vanvittig, og søt er den også ;)

Blir fort 15.000-20.000 though...

TH

Lenke til kommentar

Virker som du er veldig usikker på hva du vil gå for, og da må jo Elkjøp være perfekt for deg. Da har du 30 dager på å teste TV'en og liker du den ikke leverer du den og henter en ny, slik kan du holde på til du treffer blink. Åssen kompetanse de har på TV avhenger veldig fra hvilken ansatt man treffer på vil jeg anta, men det finnes mange forum som har mange flinke folk du kan spørre, bl.a. nevnte AVForum.

Lenke til kommentar

5346973[/snapback]

hvorfor ikke handle på nettet? man ser på tv'n i butikken. bestiller den på nett, tester og kalibrerer den hjemme i ei uke, og hvis man enda ikke er fornøyd. ja da bruker man bare angrefristen.

5347062[/snapback]

Frakten eter opp prisdifferansen og sånn som skjermene er pakket så synes jeg det var betryggende å hente den selv. Men slike tver tar stor plass og de skal fraktes stående fikke jeg beskjed om. Yarise`n ble for liten og hi-ace`n perfekt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...