Tafsen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Den var jo pen Åssen oppløysning får du på den visst du skal koblei til pc'n då? går det til surfing? Er denne heilt søppel?? 32" LCD til 8.995,- ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314605&view=detailed Endret 26. desember 2005 av rEaliTY Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 til å være en tv til 9000,- er den nok søppel vil jeg anta. duger nok fint til pc bruk, og kanskje spillkonsoll. men tv tipper ejg den er møkk. tror du får en veldig kvalitet økelse ved å legge på et par tusen. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Kva med denne då? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306203&view=detailed Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) det der er en CRT tv da bare så du er klar over det. jeg ville hvertfall ikke gått noe lavere enn samsung 32" R51 \ R41 som koster 12995 hos komplett. (Det er en veldig bra tv altså, spør du meg hvertfall) for samme prisen kan man forresten få en penere modell i mine øyne, nemlig 32" M51 hos elkjøp. Endret 27. desember 2005 av 2mass Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 expert har en 32" philips lcd-tv som kommer på januarsalg nå til 10.000,- har jeg hørt. men vet ikke om den er no tess da.. http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=59539&site=4 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 det der er en CRT tv da bare så du er klar over det. jeg ville hvertfall ikke gått noe lavere enn samsung 32" R51 \ R41 som koster 12995 hos komplett. (Det er en veldig bra tv altså, spør du meg hvertfall) for samme prisen kan man forresten få en penere modell i mine øyne, nemlig 32" M51 hos elkjøp. 5342466[/snapback] Eg veit at det er ein crt tv Men eg har ikkje bestemt meg for LCD, derfor lurte eg på om den var noko brukandes... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Den var jo pen Åssen oppløysning får du på den visst du skal koblei til pc'n då? går det til surfing? Er denne heilt søppel?? 32" LCD til 8.995,- ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314605&view=detailed 5341649[/snapback] Du finner en lang tråd om den tv'en på AVforum. Når det gjelder den LG crt tv'en du har sett på,så får du mye for pengene. Om du skal velge crt,plasma eller lcd kommer helt ann på ditt bruksområde og hvor mye penger du er villig til å bruke. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 ingen som har sett på den philipsen? 10k er jo billig for en 32", og philips pleier vel være rimelig god på tv-tuner delen hvertfall? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Ingen som kan svare på korleis det vil fungere å koble pc'n til Samsung WS-32Z308P? Tenker på surfing og spilling og film. Lenke til kommentar
Fusheeker Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Samsung har visstnok hatt store problemer med geometrifeil på SlimFit-modellene sine. Du bør i allefall sørge for å prøve TV-en før du evt. kjøper den. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kvar har du lest høyrt dette? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) men.. hvor kjøper dere TV'er da? Som "data-nerd" holder jeg meg unna Elkjøp, når det diverse pc-komponenter.. Men, når det gjelder TV'er så vet jeg egentlig ikke om noen annen butikk? Hvor bør man, hvor går det ann, og hvor skal man holde seg unne når det gjelder å skaffe seg en TV? Endret 28. desember 2005 av Bone Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 tror man burde finne seg tv'n man vil ha uavhengi av butikk, forså og se hvilken butikk som har best pris på den. det er nå hvertfall slik jeg pleier å gå frem. nå der gjelder tv må man ofte ty til store kjeder som elkjøp, expert, siba osv bare for å få muligheten til å se tv'n i bruk. men du må jo selvsagt ikke handle tv'n derfra da. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 men.. hvor kjøper dere TV'er da? Som "data-nerd" holder jeg meg unna Elkjøp, når det diverse pc-komponenter.. Men, når det gjelder TV'er så vet jeg egentlig ikke om noen annen butikk? Hvor bør man, hvor går det ann, og hvor skal man holde seg unne når det gjelder å skaffe seg en TV? 5346199[/snapback] Jeg kjøpte min Samsung LE40R51 på siba og samsung har de peneste bildene sammen med soney og pioneer. Men jeg tenkt siba var den siste plassen jeg kom til å handle, der tok jeg feil. Kan anbefale samsung de har jo alt ifra 26" til 40" og oppover, du har jo denne 32" "t" modellen og en likens bare en "R" modell forskjellen er blant anet kontrast og noen instillinger. Men uansett så ikke handle på nettet! det er nøye så på de aktuelle skjermene før man blåser i så mye penger på det, ingen har lik smak og alle er vi forskjellige. Så om noen sier du må kjøpe den og den så følg magefølelsa. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Men uansett så ikke handle på nettet! det er nøye så på de aktuelle skjermene før man blåser i så mye penger på det, ingen har lik smak og alle er vi forskjellige. Så om noen sier du må kjøpe den og den så følg magefølelsa. 5346973[/snapback] hvorfor ikke handle på nettet? man ser på tv'n i butikken. bestiller den på nett, tester og kalibrerer den hjemme i ei uke, og hvis man enda ikke er fornøyd. ja da bruker man bare angrefristen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 TV er en relativt langsiktig investering, så du bør kjøpe noe stilig som varer Hvilke krav stiller du til bilde og design om 5-10-12 år? Selv har jeg falt pladask for Loewes design, og gikk til innkjøp av en slik sist år... CRT "selvfølgelig". Bildet er helt vanvittig, og søt er den også Blir fort 15.000-20.000 though... TH Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Som "data-nerd" holder jeg meg unna Elkjøp, når det diverse pc-komponenter.. Men, når det gjelder TV'er så vet jeg egentlig ikke om noen annen butikk? Virker som du er veldig usikker på hva du vil gå for, og da må jo Elkjøp være perfekt for deg. Da har du 30 dager på å teste TV'en og liker du den ikke leverer du den og henter en ny, slik kan du holde på til du treffer blink. Åssen kompetanse de har på TV avhenger veldig fra hvilken ansatt man treffer på vil jeg anta, men det finnes mange forum som har mange flinke folk du kan spørre, bl.a. nevnte AVForum. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 akkurat der bestillte jeg meg en Dell 37" LCD-TV til 17768,- Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) akkurat der bestillte jeg meg en Dell 37" LCD-TV til 17768,- 5347122[/snapback] gratulerer! Håper du blir like fornøyd som jeg er med min Panasonic plasma. Har hatt den i ca 1 uke nå og elsker denne tv'en! Endret 28. desember 2005 av Morten K Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Men uansett så ikke handle på nettet! det er nøye så på de aktuelle skjermene før man blåser i så mye penger på det, ingen har lik smak og alle er vi forskjellige. Så om noen sier du må kjøpe den og den så følg magefølelsa. 5346973[/snapback] hvorfor ikke handle på nettet? man ser på tv'n i butikken. bestiller den på nett, tester og kalibrerer den hjemme i ei uke, og hvis man enda ikke er fornøyd. ja da bruker man bare angrefristen. 5347062[/snapback] Frakten eter opp prisdifferansen og sånn som skjermene er pakket så synes jeg det var betryggende å hente den selv. Men slike tver tar stor plass og de skal fraktes stående fikke jeg beskjed om. Yarise`n ble for liten og hi-ace`n perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå