HotNut Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Finnest det en minidisk drive? Med andre ord en mini disk stasjon for PC? Lenke til kommentar
shebban Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 ehhh... Er dette en nyhet? Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Nei det gjør det ikke, og du er tydeligvis en n00b som poster under nyheter... Neste gang kan du prøve å poste under en kategori som beskriver spøsmålet ditt. Lenke til kommentar
Akelbee Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Og hvis det er en nybegynner så er vi så hyggelige at vi da hjelper vedkommende og forteller at "lagringsmedier" ville være et mer egnet forum. Nei det finnes nok ikke egentlig noen MD lagringsenhet for PC. Til nå har man vært avhening av en mer langsom, sekvensiell innspilling av data og noe interface mot PC-verdenen for annet enn lyd, har ikke fantes. Nå er det akkurat i det siste kommet en MD-recorder på markedet som kan ta opp musikk fra PC via en mere data-type huritg overføring via USB-kabel, men jeg tror nok fortsatt det mangler et logisk grensesnitt for at PC'en skal kunne styre en MD som et lagringsmedium Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 17:00, [nicko] skrev:Nei det gjør det ikke, og du er tydeligvis en n00b som poster under nyheter... Neste gang kan du prøve å poste under en kategori som beskriver spøsmålet ditt. For du med dine slående 270 poster er så mye mindre n00b? Skjerpings... Skriv heller at han kan benytte seg av søkemotoren, siden dette har vært oppe ca. 8 ganger tidligere, pluss at han bør poste slike ting i lagringsmedier... Go [nicko]!! Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: For du med dine slående 270 poster er så mye mindre n00b? Har det noe å si hvor mange poster du har skrevet??? Er man mindre noob hvis man har skrevet mye dritt gjennom flere år? Jeg syns innholdet i postene skal ha mer å si enn hvor mange poster du har skrevet hvis du skal bedømme noen. Innholdet mitt i den første posten var kanskje ikke så veldig fornuftig skrevet, men jeg er så lei av å se slikt tull her på forumet... Han kunne da i det minste ha skummlest gjennom hva de forskjellige kategoriene gjaldt, før han postet i den første og beste (Nyheter er på toppen) Uansett er hele denne tråden helt meningsløs og bør slettes av moderator umiddlbart! Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 17:56, [nicko] skrev: Quote: For du med dine slående 270 poster er så mye mindre n00b? Har det noe å si hvor mange poster du har skrevet??? Er man mindre noob hvis man har skrevet mye dritt gjennom flere år? Jeg syns innholdet i postene skal ha mer å si enn hvor mange poster du har skrevet hvis du skal bedømme noen. Innholdet mitt i den første posten var kanskje ikke så veldig fornuftig skrevet, men jeg er så lei av å se slikt tull her på forumet... Han kunne da i det minste ha skummlest gjennom hva de forskjellige kategoriene gjaldt, før han postet i den første og beste (Nyheter er på toppen) Uansett er hele denne tråden helt meningsløs og bør slettes av moderator umiddlbart! Du stod ihverfall ingen ting nyttig i posten din!!!!!!!! (Drit lei liksom voksne dritunger!!!) [ Denne Melding var redigert av: Hooligan på 2002-09-05 19:01 ] Lenke til kommentar
HotNut Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 JEESES!!!! Ei spurte om mini-disk kom som stasjon ikkje om en ***** diskusjon om funky rang-system!!! Lenke til kommentar
Spam Fraggsen Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Nei, det finnes ikke en minidisc-stasjon for datamaskiner. Det ville være et brudd mot et vell av patenter som Sony eier å lage en, så det vil heller aldri komme. Sony lagde en SCSI-versjon for datalagring midt på 90-tallet, men den ble raskt trukket tilbake. Sony innså at det ville bli umulig å forhindre kopiering av minidiscer hvis det fantes en stasjon som kan aksessere rådataene på minidiscene. Så de tok livet av et godt produkt. En MD tar 140 MB rådata, helt ideelt som nytt diskettformat på midten av 90-tallet. Oh well. Beviser bare at patenter brukes mest til å forhindre at forbrukerne får tak i teknologi. Link til de gamle og uhyre skjeldne scsi-versjonene: http://www.minidisc.org/part_Sony_MDH-10.html http://www.minidisc.org/part_Sony_MDM111.html http://www.minidisc.org har mye info om minidisc. [ Denne Melding var redigert av: Spam Fraggsen på 2002-09-05 20:41 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 [nicko], du får deg en uke utendørs. Husk hva retningslinjene sier om takt og tone. Hvor mange poster man har, spiller ingen rolle annet enn at det forteller oss moderatorer om vedkommende er erfaren eller ikke. Når det begynner å bli en 40 - 100 poster, blir vi litt strengere. Denne tråden er jo som nevnt feilpostet, så jeg flytter den dit den hører hjemme. :smile: "hotnut", ta deg en runde og kikk igjennom kategoriene våre - så ser du hvor ting skal postes. :wink: -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå