akristina92 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei. Syns dere burde legge til "Brukertester" som en ny kategori der HW.no/Gamer.no lesere kan selv skrive omtaler om diverse spill. Som i Mobil seksjonen. Hadde vert litt nyttig. Om jeg for eksempel hadde lyst på et "nytt" spill, men fant ikke noen omtaler om spillet, men så hadde noen på Gamer.no forumet skrevet en omtale. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Det var ein diskusjon rundt dette for ei tid tilbake. Då kom det til at det ikkje ville bli oppretta ein eigen kategori for brukertester, men at dette ville kome i form av ein produktguide/prisguide. Du kan lese heile tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=233771&hl= Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Teknisk avdeling i Hardware-nettverket har jobbet intenst med prisguide/produktguide/produktside-forbedringer de siste ukene, og uten at jeg kan gå ut med noen lanseringsdato for disse forbedringene, eller gå i dybden på hva som blir forbedret, vil det antageligvis ikke være behov for en seksjon med brukeranmeldelser når disse blir lansert. Vennligst ikke still spørsmål om hva som blir nytt, eller når det blir lansert. "When it's done" er det eneste jeg vil si :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå