curtiis Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Kommer ikke på noen helter akkurat nå, lite av de rund om kring nå før tida. Har noen antihelter, så vist den tråden skulle bli til så... Tankene går over fjorden og til værdens politiet leder bUSH. En skikkelig Søppel mann Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Ahhh, ok. Jeg skjønner at du lar deg imponere. Men som allerede påpekt her, hadde han bare brukt sine egenskaper til noe godt 5331396[/snapback] Ja, det er viktig å presisere at jeg overhodet ikke deler ideologiene til disse gutta. Jeg er kun imponert over hva de faktisk presterte å gjennomføre. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Min helt er Nelson Mandela. En mann som etter 27 år i fengsel kommer ut igjen uten bitterhet og hevntanker og ønsker at sørafrikanere må jobbe sammen for en bedre fremtid. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 *snip* 5314252[/snapback] Helt? Ubrukelig idiot som ikke hadde noe på en motorsykkel å gjøre mener du? Dog, stakkaren som forfattet det der kan ikke ha vært helt oppegående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå