soveplast Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Lagt inn redhat 7.3 med alle tenkelige isdn-ting som fulgte med distroen, isdn4linux og sånt. Men jeg fatter ikke åssen jeg skal sette opp en dial-up mot ISPen. Har et ASUSCOM ISDNLink kort. Modulen Hisax blir visstnok allerede lastet i oppstart. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 14:43, soveplast skrev:Lagt inn redhat 7.3 med alle tenkelige isdn-ting som fulgte med distroen, isdn4linux og sånt. Men jeg fatter ikke åssen jeg skal sette opp en dial-up mot ISPen.Har et ASUSCOM ISDNLink kort. Modulen Hisax blir visstnok allerede lastet i oppstart. Hvordan gjør jeg det? kjør programmet neat. det bør hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg klarte å få til mitt Asuscom (også kalt Dynalink) ISDN kort i redhat 7.2 Jeg brukte en driver som var i redhat. Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Problemet ligger i at jeg ikke vet hva slags enhet den blir kalt. Overalt ser jeg at isdn er ippp0 i eksempler. Hos meg går det ikke. Får ikke 'neat' til å virke, det bare klikker(ja faktisk, henger). Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Legg inn webmin (www.webmin.com); og innstaller via den. Er mer brukervennlig for nybegynnere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå