monza Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) hei. etter at jeg svidde abit kortet,har jeg kjøpt meg et asusp4p800se pga mue bra omtale av asus sine kort.men jeg er litt dkuffet,har brukt hele kvelden på å innstalere drivere,ville liksom ikke virke vet ikke hva som ble galt.men etter mye om og men startet den da,men bios er helt ukjent for meg.hvor kan jeg clokke minnet og cpu? en ting til ai booster vil ikke kjøre før bare en hel bråte med feilmeldinger som access violiation at adreess 00411a6e in modul overclk.exe. division by zero håper noen asus guroer vil hjelpe meg monza fandt ut det med bios,men ai booster funker ikke. er der noen som har fått aiboster til å virke på p4p800se.har oppdatert bios,men feil meldinger er ennå,hva gjør jeg feil? Endret 21. desember 2005 av monza Lenke til kommentar
monza Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 hei.etter at jeg svidde abit kortet,har jeg kjøpt meg et asusp4p800se pga mue bra omtale av asus sine kort.men jeg er litt dkuffet,har brukt hele kvelden på å innstalere drivere,ville liksom ikke virke vet ikke hva som ble galt.men etter mye om og men startet den da,men bios er helt ukjent for meg.hvor kan jeg clokke minnet og cpu? en ting til ai booster vil ikke kjøre før bare en hel bråte med feilmeldinger som access violiation at adreess 00411a6e in modul overclk.exe. division by zero håper noen asus guroer vil hjelpe meg monza fandt ut det med bios,men ai booster funker ikke. er der noen som har fått aiboster til å virke på p4p800se.har oppdatert bios,men feil meldinger er ennå,hva gjør jeg feil? 5313937[/snapback] ingen som har vært borti dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå