Kakadinho Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg skal kjøre lyden fra tv-sending igjennom hjemmekino anlegget. hvilken kabel vil jeg da trenge fra tv --> forsterker? går det med en vanlig scart? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det finnes scart med audio ut ja, er bare til å sjekke på f.eks clas ohlsson, de har mange.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Tror ikke jeg har scart ut/inngang i recieveren min. Noen andre muligheter? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Tror ikke jeg har scart ut/inngang i recieveren min. Noen andre muligheter? 5316808[/snapback] Det er scart --> audio plugger (phono) det er snakk om her, det har du 110% garantert i receiveren din.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 har du ikke det så kast forsterkern Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 har du ikke det så kast forsterkern 5319189[/snapback] Haha :!: Nå tenkte jeg på en scart utgang som i TV'er, DVD- og VHS spillere. Var visst noe helt annet det, ser det ut som. Uansett, hvor mye ligger prisen på kablene på? Noen som har et bilde av en bakenden til en reciever, slik at det lett kan illustreres hvor ledningen skal stappes inn? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 det jeg mente.. hvis du ikke har tilkoblingsmuligheter til 2 x phonoplugger ( 1 hvit og 1 svart) så kast den .. Når det tilkobling er ikke dette verdens vanskeligste oppgave. Slik ser kabelen ut. Den hvite og den røde kabelen ( hann ) skal inn i forsterkern via en rød og en hvit hunn plugg. veldig enkelt å finne. vet ikke hvilken forsterker du har men som oftest så står det AUX inn der. Koble inn der Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 det jeg mente.. hvis du ikke har tilkoblingsmuligheter til 2 x phonoplugger ( 1 hvit og 1 svart) så kast den .. Når det tilkobling er ikke dette verdens vanskeligste oppgave. (bilde) Slik ser kabelen ut. Den hvite og den røde kabelen ( hann ) skal inn i forsterkern via en rød og en hvit hunn plugg. veldig enkelt å finne. vet ikke hvilken forsterker du har men som oftest så står det AUX inn der. Koble inn der 5323567[/snapback] Haha. Det er første gang jeg har blitt fóret med teskje på dette forumet. Se om jeg har skjønt det riktig: Det skal gå en vanlig scart kabel ut av TV'en(som vist øvert på bildet), mens inn i recieveren skal begge audiokablene(rød og hvit hann ledning(som vist nederst på bildet)). Ergo, ledningen er ikke lik på begge endene. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 YEEESS du er god! hehe.. stemmer det. husk å aktiver "kanalen" på forsterker slik at du får lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå