larsravndal Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 hai jeg har tenkt å skifte ut mitt skjerm kort er dette i d hele tatt mulig?. og hva er bra. skal bruke d til spilling i høy kvalitet noen som har noen bra forslag Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hvis du opplyser hva HOVEDKORTET/PC'en din heter skal du få svar... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Siden dette er bærbare det er snakk om vil jeg si; nei Lenke til kommentar
larsravndal Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 hai har en fsc a1630 det står i fra før et radeo 9700/9600pro 128mb+ bare si om d er noen skjermkort som er bra resten klarer jeg selv Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det er mange bra skjermkort til bærbare, men passer de til din pc? NEI! Enkelt og greit. Hvis du er magiker, julenissen, supermann i ett så hjelper det deg lite. Det er ingenting du kan gjøre når det gjelder nytt skjermkort til din pc. Du må kjøpe ny bærbar hvis du skal ha nytt og bedre skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå