skille22 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvilke forventninger har Dere til FF XI? Eneste erfaring med MMORPG jeg har er World of Warcraft. Jeg syns det ble litt kjedelig i lengden med quests som gikk stort sett ut på det samme. Hvordan er FF XI i forhold til WOW? Jeg driter i grafikken så lenge spillbarheten er bra. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvilke forventninger har Dere til FF XI? Eneste erfaring med MMORPG jeg har er World of Warcraft. Jeg syns det ble litt kjedelig i lengden med quests som gikk stort sett ut på det samme. Hvordan er FF XI i forhold til WOW? Jeg driter i grafikken så lenge spillbarheten er bra. 5464670[/snapback] Jeg holder forventningene mine nede, jeg har spilt både World Of Warcraft og Guild Wars før, World of Warcraft var hysterisk gøy i begynnelsen, men når du er level 40-50 og fremdeles driver og gjør "drep x antall fiender og kom tilbake her" quests så føler du spiller rett og slett ikke har noe mål og mening. Jeg spilte Guild Wars også, det var en helt annen form for MMO, selv om det var litt RPG elementer, men mye mye bedre gjennomført spill. Jeg har ikke prøvd Everquest for jeg har hørt det er mye grinding alà WoW. Jeg tror FF låner mye fra den kjente oppskriften, men jeg håper det kan være glimt av noe orginalt i det også. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg har veldig små forventninger til spillet, etter hva jeg har lest og etter å ha spillt mange andre mmorpg spill så tror jeg ikke det er her noe serlig bra. Men jeg skal selvf teste det for å bli helt sikker. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg var på narvesen i går og fant ikke bladet .. Er i Oslo. Hvis det har fått så mye dårlig reviews så kanskje jeg bare dropper hele demoen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 så kanskje jeg bare dropper hele demoen. Det er en betaversjon, altså du får hele spillet ikke bare en liten demo. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 så kanskje jeg bare dropper hele demoen. Det er en betaversjon, altså du får hele spillet ikke bare en liten demo. 5468575[/snapback] Jeg er sikkert litt pirkete nå...men det er hele spillet du får. Men det er da i BETA stadiet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Var jo akkurat det jeg sa. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Var jo akkurat det jeg sa. 5469034[/snapback] Oh...steike mine øyne var tydligvis ikke helt med meg når jeg leste/skrev det der...hehe. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 noen vært på narvesen i dag? Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg var på narvesen i Tønsberg og Horten men ingen blad! :-( Jeg kjøpte FF XI fullversjon til PC for 150 kr, det samme prisen for bladet. Jeg gidder ikke vente mer, så da får jeg testa litt på PC. :-) Lenke til kommentar
zph Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) noen vært på narvesen i dag? 5469936[/snapback] var på Narvesen igjen idag, men intet blad. Positiv ting, er dog at forrige utgave nuh endelig var fjernet fra hyllene... kanskje det kommer i morra? ..men, mens vi venter kan vi kose oss med ign's preview: http://xbox360.ign.com/articles/682/682367p1.html Endret 24. januar 2006 av zph Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Spurte i Narvesen mandag,OXM kommer onsdag 25 eller fredag 27.1 Lenke til kommentar
jabathehutt Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg fikk mitt blad igår har abo på bladet så det går litt fortere en narvesen og er billigere. Men i vart fall belag er på 2 timer installasjon ikke særlig god grafikk men det visste vi ju. Ser megastort ut . Skaff er et usb tastatur og kanskje og mus. Synes det kunne vart en liten tutorial når man kommer in på hvordan man skal bete sig der inne . Men når man begynner og drepe litt så kanskje det funker men en så lenge synes jeg at det er vanskelig. Jeg har spilt mange ulike mmorpgs og denne er ikke en av dom jeg liker enda . Lykke til inne i spillet jeg har nikk jonnyroc hvis dere vil spille litt sammen. J Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Kult at noen endelig har fått tak i det! Jeg tror jeg styrer unna det da det er nok endel dårligere en di fleste mmorpg spill jeg har leket med.... Håper det kommer et bedre en gang, men om du er ny til mmorpg så er jo det her en bra plass å starte da Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hmm av alle screens jeg har sett, så vil jeg ikke si grafikken er noe spess å klage på? Ihvertfall ikke med sammenligning av andre MMORPG's? _LarZen_: Definer dårligere? Lurer på å anskaffe dette til PC nemlig Lenke til kommentar
neoman Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 spillet i seg selv ser kult ut vis man fjerner den ikke veldig gode grafikken. det kommer i butikker på fredag denne uken så vit jeg har fått med meg. spillet er enormt stort på størelse med wow. men vi kan ikke regne med att betaen gir det den endelige versjonen vil gi. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Hmm av alle screens jeg har sett, så vil jeg ikke si grafikken er noe spess å klage på? Ihvertfall ikke med sammenligning av andre MMORPG's? _LarZen_: Definer dårligere? Lurer på å anskaffe dette til PC nemlig 5489593[/snapback] Vel det er jo en personlig mening bare... men jeg synes grafikken og settingen, altså litt manga eller typisk japansk stil ikke er noe serlig. Og interfacet ser veldig gammeldags ut. Jeg er vandt til mmorpg spill som EQ2 og WOW som er dem største pr idag. Så det er å gå endel skritt tilbake med FF. MEN.....jeg har jo ikke prøvd det så jeg står på meget tynn is her slik. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Slik å forstå ja.. Trodde du hadde noen skikkelig inside-flaws på gang jeg =) Personlig så synes jeg ikke grafikken ser så fæl ut, og videre så liker jeg ikke "tegneserie-grafikken" i wow. Også er jeg glad i manga.. Så vi får se;) Jeg har trua på dette ihvertfall Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Slik å forstå ja.. Trodde du hadde noen skikkelig inside-flaws på gang jeg =) Personlig så synes jeg ikke grafikken ser så fæl ut, og videre så liker jeg ikke "tegneserie-grafikken" i wow. Også er jeg glad i manga.. Så vi får se;) Jeg har trua på dette ihvertfall 5490122[/snapback] Grafisk er jeg enig med larzen i at det er veldig gammeldags. teksturene ser ikke ut til å være noe å skryte av, og det ser ikke ut til å være spesielt med detaljer i landskapet når en kommer utenfor byene. Grafikken i WoW kan sies mye om, det er ikke dårlig ihvertfall, det er et ganske krevende spill å kjøre, og detaljnivået på hele Azeroth er utrolig. Men det er jo som du sier tegneserie aktig. Jeg syns FF ser grafisk dårlig ut i forhold til WoW, men i WoW blir jo igjen 2.divisjonslag i forhold til Guild Wars. Men grafikken plager meg ikke så mye, er veldig glad i kampsystemet i FF spill, skeptisk på 12'ern men det er en annen sak. Håper det kan bli en liten følelse av å spille singleplayer bare at det ikke er jeg som styrer de andre karakterene i partyet. Og så er det jo bare det å kunne høre Final Fantasy lydene igjen hehe. De har sin sjarm Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Du har sikkert rett her.. Jeg har ikke spilt XI, og kan ikke uttale meg med sikkert. Har bare sett screens, og hvem VET hvor de kommer fra. Ellers så vet jeg ikke om du har prøvd demoen av XII som fulgte med KH2 (Eller var det DQ8 ) Men sloss-systemet blir som om du spiller MMORPG. Bare med en form for timebar.. Og det er vel det XI benytter seg av er det ikke? Og grafikken her kommer til å tyne det siste ut av Ps2 =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå