LarZen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Hvorfor ikke laste det ned fra Markedplace. det er jo enkelt 5426936[/snapback] Vel det kunne jo la seg gjøre men det er ganske så mange gb så det er nok derfor det ikke kommer til å skje. Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Funker Final Fantasy på Live? Hvordan funker det? Hva er egentlig forskjellen på RPG og MMMMPGR... bla bla... Tja, eller hvordan man forkorter det.. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Funker Final Fantasy på Live? Hvordan funker det? Hva er egentlig forskjellen på RPG og MMMMPGR... bla bla... Tja, eller hvordan man forkorter det.. 5427815[/snapback] MMORPG er MassiveMultiplayerOnlineRolePlayingGame og RPG er RolePlayingGame På rpg sitter du alene å spiller men på mmorpg, vel du sitter alene da og men du spiller med flere andre over internett... Endret 12. januar 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvorfor ikke laste det ned fra Markedplace. det er jo enkelt 5426936[/snapback] Hmm ligger det på marked place? finner det ikke jeg.. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvorfor ikke laste det ned fra Markedplace. det er jo enkelt 5426936[/snapback] Hmm ligger det på marked place? finner det ikke jeg.. 5428124[/snapback] Mente at det burde være mulig å gjøre dette... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvorfor ikke laste det ned fra Markedplace. det er jo enkelt 5426936[/snapback] Hmm ligger det på marked place? finner det ikke jeg.. 5428124[/snapback] Mente at det burde være mulig å gjøre dette... 5428149[/snapback] Takker meg til at det kommer på plate isteden. 6 GB er ikke noe jeg gidder å laste ned uten å kunne multitaske Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Du klarer jo å la xboxen ligge litt da.. man er vel ikke så avhengig? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Du klarer jo å la xboxen ligge litt da.. man er vel ikke så avhengig? 5428302[/snapback] 6 GB tar uansett LAAAAAANG tid Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 noen som har fått tak i beta disken idag? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Skille22: Post 69 he he Hadde vert kult spill vis man ikkje måtte ha betalt i månen for og spille det Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Skille22: Post 69 he he Hadde vert kult spill vis man ikkje måtte ha betalt i månen for og spille det 5428587[/snapback] Ja, det er bakdelen med MMORPG. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Har lest litt på Xbox forumet nå og det høres ikke helt bra ut det her.... for det første så må du laste ned en hel haug med data. Alt ifra 2-5 timer alt etter åssn linje du sitter med. Spillet spiser også 5gb av den bitte lille hardisken vi har også. Noe så enkelt som å registrere seg tok vist en liten evighet uten tastatur. En kan bare glemmer kontakt med andre spillere om en ikke har en tastatur også skriver dem. Grafikken var vist heller ikke noe serlig å rope hurra over og interfacet så gammelt ut, det var også veldig vanskelig å lese tekst på skjermen da det ble så lite pga oppløsningen. Må nok teste det uansett selv. Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har lest litt på Xbox forumet nå og det høres ikke helt bra ut det her.... for det første så må du laste ned en hel haug med data. Alt ifra 2-5 timer alt etter åssn linje du sitter med. Spillet spiser også 5gb av den bitte lille hardisken vi har også. Noe så enkelt som å registrere seg tok vist en liten evighet uten tastatur. En kan bare glemmer kontakt med andre spillere om en ikke har en tastatur også skriver dem. Grafikken var vist heller ikke noe serlig å rope hurra over og interfacet så gammelt ut, det var også veldig vanskelig å lese tekst på skjermen da det ble så lite pga oppløsningen. Må nok teste det uansett selv. 5430424[/snapback] Tenker jeg klarer å lese teksten på min 42" plasma. Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Faen ikke kommet enda! :-( Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Er det noen som anbefaler pc versjonen per dags dato? vanskelig å spille med norske folk osv? Er ikke int. å spille med bare utlenninger. Lenke til kommentar
zph Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Er det noen som anbefaler pc versjonen per dags dato? vanskelig å spille med norske folk osv? Er ikke int. å spille med bare utlenninger. 5432167[/snapback] Er redd det ikke er mange nordmenn som spiller FFXI på hverken PS2 eller PC. Selv spilte jeg en god del når det kom ut til PC i USA, men det er leeeenge siden. Spillet bærer veldig preg av å være utviklet for Japanske PS2 eiere, grafikken er ikke mye å hoppe i taket over og UI er litt sært; men liker du FF-verdenen kan det være noe for deg. Selv gleder jeg meg veldig til FFXI X360 beta'n! ::zph Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Kjenner en som jobber i Narvesen, og de har fått en del nye blader i dag. Den skal settes ut på søndag, heldigvis så får ansatte der lov til å ta med noen blader hjem. Så jeg får bladet av bekjente. Liker ikke RPG, har heller ikke noe store forvetninger til den. Det er jo greit å teste den ut da Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Er det noen som har fått tak i bladet enda? Ikke å oppdrive enda for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Var rundt om kring og så etter det i dag, men fant ingen butikker som hadde det. Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hmm, det burde komme snart. Har gleda meg vanvittig til å prøve FF XI på xbox360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå