LarZen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Nice! Får håpe det funker bra og at dette blir en ny trend at mus og tastatur kan brukes. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dem ikke gir oss denne muligheten...da hadde sikkert flere som sverger til pc pga mus og tastatur hoppet over. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Personlig ville jeg heller valgt PC versjonen (Noe jeg faktisk gjør ) fremfor konsollversjonen, da sikret keyboard og mus frister mer osv. Men hva er statusen på BETA'n omdagen? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Men hva er statusen på BETA'n omdagen? 5420204[/snapback] Beta'en er ute i USA og England, vi venter bare på at Narvesen skal få importbladene sine. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Ville vært helt topp om noen sa fra så fort de vet når bladet kommer til Norge, eller fått det da... Endret 11. januar 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ville vært helt topp om noen sa fra så fort de vet når bladet kommer til Norge, eller fått det da... 5421201[/snapback] det kommer i morgen (torsdag) Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ville vært helt topp om noen sa fra så fort de vet når bladet kommer til Norge, eller fått det da... 5421201[/snapback] det kommer i morgen (torsdag) 5421386[/snapback] Ok, tusen takk Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Men hva er statusen på BETA'n omdagen? 5420204[/snapback] Beta'en er ute i USA og England, vi venter bare på at Narvesen skal få importbladene sine. 5421010[/snapback] Da venter vi i spenning på erfaringer osv. Kos dere =) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Kult! Da skal jeg ned i byen å se om jeg finner det imorra. Håper resten også får tak i det så vi kan starte å teste dette spillet og dele litt info om det her slik. Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg skal også kjøpe bladet idag, håper dem har det på narvesen i horten. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Skulle kjøpt det jeg og men jeg er syk Noen som vet prisen på bladet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Skulle kjøpt det jeg og men jeg er syk Noen som vet prisen på bladet? 5425835[/snapback] Det forrige kostet 150,-. Så er vel kanskje samme pris. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg skal slenge på meg buksa og kaste noe guffe i håret og masjere ned til nærmeste narvesen butikk nå. Kommer med tilbakemelding om det er å få tak i her i Oslo og evnt åssn dette spillet er! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Skulle kjøpt det jeg og men jeg er syk Noen som vet prisen på bladet? 5425835[/snapback] Det forrige kostet 150,-. Så er vel kanskje samme pris. 5425888[/snapback] 150 jaja må vel ha det uansett. (og de vet de nok) Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Hva er det dere egentlig snakker om her? Hva er en beta? Er ikke det en tidlig versjon av et spill? Hvor for gir de ut det og ikke en demo? Er dette et gammelt spill egentlig? Jeg er ikke særlig oppdatert på Final Fantasy... Endret 12. januar 2006 av AltTrombone Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Hva er det dere egentlig snakker om her? Hva er en beta? Er ikke det en tidlig versjon av et spill? Hvor for gir de ut det og ikke en demo? Er dette et gammelt spill egentlig? Jeg er ikke særlig oppdatert på Final Fantasy... 5426312[/snapback] En beta er det som kommer før en demo, en spiller og gir tilbakemeldinger til produsenten om feil osv. Dette er standard i alle mmorpg spill, det dukker muligens en "demo" eller en trail av spillet senere. Dette er et "gammelt" spill ja som nå også kommer ut til X360 men med noe forbedret grafikk osv. Jeg har foresten vært rundt i 7 Narvesen butikker og kan konstantere at det ikke er i salg enda! Hehe, men dem regnet med at det skulle stå i hyllene til mandag. Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva er det dere egentlig snakker om her? Hva er en beta? Er ikke det en tidlig versjon av et spill? Hvor for gir de ut det og ikke en demo? Er dette et gammelt spill egentlig? Jeg er ikke særlig oppdatert på Final Fantasy... 5426312[/snapback] En beta er det som kommer før en demo, en spiller og gir tilbakemeldinger til produsenten om feil osv. Dette er standard i alle mmorpg spill, det dukker muligens en "demo" eller en trail av spillet senere. Dette er et "gammelt" spill ja som nå også kommer ut til X360 men med noe forbedret grafikk osv. Jeg har foresten vært rundt i 7 Narvesen butikker og kan konstantere at det ikke er i salg enda! Hehe, men dem regnet med at det skulle stå i hyllene til mandag. 5426365[/snapback] Hvorfor gi en ufullstendig versjon med at magasin? Skal de bruke den vanlige mann i gaten til å få tilbakemeldinger? Eller er dette en billig måte å skaffe seg spillet på? Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvorfor gi en ufullstendig versjon med at magasin? Skal de bruke den vanlige mann i gaten til å få tilbakemeldinger? Eller er dette en billig måte å skaffe seg spillet på? 5426385[/snapback] Dette er en billig måte å skaffe seg testere! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Hva er det dere egentlig snakker om her? Hva er en beta? Er ikke det en tidlig versjon av et spill? Hvor for gir de ut det og ikke en demo? Er dette et gammelt spill egentlig? Jeg er ikke særlig oppdatert på Final Fantasy... 5426312[/snapback] En beta er det som kommer før en demo, en spiller og gir tilbakemeldinger til produsenten om feil osv. Dette er standard i alle mmorpg spill, det dukker muligens en "demo" eller en trail av spillet senere. Dette er et "gammelt" spill ja som nå også kommer ut til X360 men med noe forbedret grafikk osv. Jeg har foresten vært rundt i 7 Narvesen butikker og kan konstantere at det ikke er i salg enda! Hehe, men dem regnet med at det skulle stå i hyllene til mandag. 5426365[/snapback] Hvorfor gi en ufullstendig versjon med at magasin? Skal de bruke den vanlige mann i gaten til å få tilbakemeldinger? Eller er dette en billig måte å skaffe seg spillet på? 5426385[/snapback] Det er "hele" spillet som følger med. Men det blir nok patchet og ordnet etterhvert som en spiller utover i betaen. Når betaen er over så må en gå i butikken å kjøpe spillet. En kan da kanskje overføre sin beta figur over til en live konto. Det koster også penger i mnd å spille dette spillet, sikkert rundt 100,- Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er "hele" spillet som følger med. Men det blir nok patchet og ordnet etterhvert som en spiller utover i betaen. Når betaen er over så må en gå i butikken å kjøpe spillet. En kan da kanskje overføre sin beta figur over til en live konto. Det koster også penger i mnd å spille dette spillet, sikkert rundt 100,- 5426409[/snapback] Hele er helt riktig å si, vi får hele spillet pluss de 2 expansion packene med i "beta'en" som kommer ut. Så igrunn får du det fullstendige spillet slik PS2 og PC brukere kjenner det, men det er inne i en prøveperiode for 360'en for å se om konverteringen har gått greit. På beta serveren vil det bare være 360 spillere, men når spillet lanserer får vi spille på servere med ps2 og pc brukere. Jeg var også og sjekket i dag, det jeg ble fortalt var at bladet skulle i retur i neste uke og at de forventet nytt blad på fredagen. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvorfor ikke laste det ned fra Markedplace. det er jo enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå