Ratatosk Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg har kjøpt PS2'en på Spiderman, men finner ikke kvitteringen. Jeg har også registrert meg hos Sony. Trenger å få fiksa maskinen ettersom jeg mistenker at det har kommet dritt på lasern. Kan jeg levere inn maskinen på Spiderman eller noe annet sted når jeg ikke har kvittering lenger? Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Trenger vel ikke kvittering for å levere noe inn til reperasjon. Derimot trenger du kvittering hvis det er en reklamasjonssak. Men dritt på laser er vel ingen reklamasjonssak, hvis det er du som har forårsaket det. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Tja, jeg har jo tenkt å reklamere så klart. Er jo tross alt bare en stakkars forbruker som ikke har like stor teknisk innsikt som ekspertene bak disken. Så jeg nevner nok ikke mine mistanker nei. Det får de profesjonelle vurdere selv. Maskinen funker ikke tilfredstillende etter normal bruk, ergo - reklamasjonsgrunnlag. Det må da kunne gå an å reklamere på maskinen selv om jeg ikke har kvitteringen, jeg er jo registrert hos Sony? Hva er liksom motargumentet? "Nja, du kan muligens ha en stjålet konsoll, eller en veldig god kopi, så vi kan nok ikke ta imot din reklamasjon" - trukkje dèt! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Det står vel på konsollen når den er produsert - og så beregnes reklamasjonstiden ut fra det. I mange tilfeller håndterer jeg garantisaker på produkter som ikke er solgt hos oss hvis jeg kjenner importøren. Det burde ikke være noe problem anderledes enn at de ikke ønsker å ha jobben med det. Men så er det jo det med kundeservice igjen da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå