CustomTP Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg skal selge min gammle sliter, og lurer på hvor mye jeg evt. kunne ha fått til den? er nemlig en fattig student med et stort ønske om en ny pc, dermed tenkte jeg at jeg kunne få noe for den gammle pc`en. cpu : intel P4, 1600mhz, 400mhz fsb, uPGA boxed, sokkel 478 RAm : 512 SDRAM pc133 Wmx (hva enn nå det skal bety). hk : chaintech ct-9bja, p4, sokkel 478 intel 845 chip, 400mhz, 3 x dimm cd-rom og cd brenner er samsung, leseren er en 52x , atapi bulk brenneren er en RW 40x-12x-40x samsung cd brenner... grfkkortet : ati radeon club 3d 9600, 8x agp, crt dvi & tvout, 256mb ddr, ramdac 400mhz, 128-bit memory interface (?) hd`en er ødelagt, tror jeg (maxtor 40gb, diamondmax, pluss 7200rpm, ata133). Hvis dere kunne å hjelpe meg med en pris hadde det vært supert Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Du får problemer å selge den dersom den ikke er komplett (harddisk). Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 500 kr er en grei pris Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Tja, det er nok ikke så mye å hente der av penger nei. 500,- uten harddisk er nok det beste du kan satse på. (Fant en nesten tilsvarende maskin slengt på dynga for litt siden ) Men det kommer sikkert helt an hvem du selger den til da. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ikke noe problem å få 2000-3000 for den der hvis du putter i en disk på minimum 120GB. Man selger ikke slike pc'er til hardware-entusiaster, men for folk som trenger en kurrant kontorpc med høy bruksverdi som kanskje kunne tenke seg å la barnebarnet spille noen spill innimellom. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 <Du får jo nesten en ny bedre pc for 3000, så det er liten sjangse å få solgt den til det..> Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Socket 478 og SD-RAM i stedet for socket 423 og RD-RAM trekker opp. 1500 med (fungerende) disk er ikke urealistisk. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg