savh Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Installerte en vista-beta på min e: partisjon for ca 2mnd siden. Det jeg oppdaget da jeg boota i win2k igjen fikk jeg ikke tilgang til e: mere. Fikk bare beskjed: E:\ ikke tilgjengelig. Parameteren er feil. Har prøvd all mulig slags recovery/disk programmer men kommer ingen vei. Booter jeg i vista nå, starter alt opp perfekt helt til jeg får beskjed om å aktivere vista noe som ikke går, og jeg blir "kasta" tilbake til login-området. Dette er pga at beta versionen jeg har er en 30dagers trial. Saken er den at jeg har mye filer på E: partisjonen som jeg ikke kan miste (bilder,dokumenter osv.) Noen som har forslag til mulig løsning? Installere nyere beta? Laste ned samme beta - repair fungsjon? Bruker ikke spørre om hjelp da jeg kan litt fra før men nå står jeg ordentlig fast. Takker for alle svar =) Mvh SavH Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Sjekk om du får tilgang med hjelp av http://ultimatebootcd.com/ Den lar deg boote fra cd, kopiere data over til andre områder etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå