monzilla Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg må ha meg et nytt skjermkort, tenkte å kjøpe et high-end som skal erstatte mitt legendariske 9700 pro. ATI eller nvidia har ikke så mye å si, jeg har sett på 7800GT med 512 mb ram, men også på et 1800xt med tilsvarende. Har hørt snakk om at ATI kommer med ny brikke i januar, kan dette bekreftes? Bør jeg vente med å kjøpe til det eventuelt kommer ut noe mer informasjon? Kan vente ut januar, men ikke særlig lengre. Håper på gode svar folks- Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 ATI kommer vel med et Platinum/Preformance Edition (PE) av X188XT utpå nyåret. Denne skal visst nok være kvassere enn 7800GTX 512. Vil nok anbefale deg å vente til litt uti januar. Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg må ha meg et nytt skjermkort, tenkte å kjøpe et high-end som skal erstatte mitt legendariske 9700 pro. ATI eller nvidia har ikke så mye å si, jeg har sett på 7800GT med 512 mb ram, men også på et 1800xt med tilsvarende. Har hørt snakk om at ATI kommer med ny brikke i januar, kan dette bekreftes? Bør jeg vente med å kjøpe til det eventuelt kommer ut noe mer informasjon? Kan vente ut januar, men ikke særlig lengre. Håper på gode svar folks- 5313512[/snapback] Siden du skal oppgradere fra 9700pro som er agp, må du nok også bytte ut hovedkort og mest sannsynelig cpu, siden kortene du nevner finnes kun i pci-e. Jeg ville også ha ventet til januar, x1800xt er det svært dårlig tilgjengelighet på nå. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Får levert et nytt system, har denne godpakken på vei i januar http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311042&cks=SPC i den anledning vil jeg da ha et nytt kort. Var det ikke snakk om at r580 kom i januar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå