Gå til innhold

Skjermkortkjøp i januar

monzilla

Anbefalte innlegg

Jeg må ha meg et nytt skjermkort, tenkte å kjøpe et high-end som skal erstatte mitt legendariske 9700 pro.

ATI eller nvidia har ikke så mye å si, jeg har sett på 7800GT med 512 mb ram, men også på et 1800xt med tilsvarende.

Har hørt snakk om at ATI kommer med ny brikke i januar, kan dette bekreftes? Bør jeg vente med å kjøpe til det eventuelt kommer ut noe mer informasjon? Kan vente ut januar, men ikke særlig lengre.

Håper på gode svar folks-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må ha meg et nytt skjermkort, tenkte å kjøpe et high-end som skal erstatte mitt legendariske 9700 pro.

ATI eller nvidia har ikke så mye å si, jeg har sett på 7800GT med 512 mb ram, men også på et 1800xt med tilsvarende.

Har hørt snakk om at ATI kommer med ny brikke i januar, kan dette bekreftes? Bør jeg vente med å kjøpe til det eventuelt kommer ut noe mer informasjon? Kan vente ut januar, men ikke særlig lengre.

Håper på gode svar folks-

5313512[/snapback]

Siden du skal oppgradere fra 9700pro som er agp, må du nok også bytte ut hovedkort og mest sannsynelig cpu, siden kortene du nevner finnes kun i pci-e.

Jeg ville også ha ventet til januar, x1800xt er det svært dårlig tilgjengelighet på nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...