rolfhansen Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Quote: On 2001-12-03 20:20, Espen_^ skrev:Jeg skulle bestille vifte fra microplex blei no fuc m webshopen så jeg sente mail til dem 2 dager før de svarte og ringte til dem i to dager uten å få svar.Bestilte heller december tilbudet fra netconnection.eh nå hvet jeg heller ikke hvordan d er med dem men fikk vertfall ordrebekreftelse fra dem så jeg venter i spenning. Kjøpte en Zalman 6000-Cu fra de (netconnection) forrige uke.. Fikk pakken etter to dager.. Svarer kjapt på spørsmål pr. mail også. Har også bestillt fra microplex også, heller ingen ting å klage på der.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Bestillte noe neonlys og stæsj på En tirsdag formiddag, hentet det på posten dagen etter (Bor i Stavanger) Fikk også drops:-) Er MEGET fornøyd med micrplex:-) Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Jeg fikk også snop i min bestilling!!! Den var knallgod! :smile: Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 bestillte fra microplex i går. håper jeg også får snop !! microplex er forrsten er knallgod sjappe :smile: Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 fikk pakka fra plex i dag, og det fulgte med en smørbukk! Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Quote: On 2001-12-03 19:09, Bambus skrev: Quote: Balderac skrev (2001-12-03 16:00): Fikk du også med snop ? Haha.. det gjorde jeg også... Og vet du hva? Banken min fucka opp og sendte betaling til Microplex 2 ganger da jeg bestilte der en gang.. 1 måned etterpå får jeg en mail der de har ved gjennomgang av regnskapet funnet ut at jeg har betalt 2 ganger for en vare, og vil ha kontonummeret mitt for å sende de tilbake. :smile: Viser jo helt klart at de er dønn ærlige! Eller at han betalte tre ganger? :wink: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 har brae erfaringer men sjekk http://www.3dfxcool.no der er alphaen biligere Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Bestillte kabinett hos microplex . Ikke noe å si på serivsen der nei ! Rask leveringstid , bra support ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå