Athlon Power Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Er et noen med erfaringer fra microplex. Lveringstid? Service? Returbetingelser Gode/ dårlige erfaringer? Er det trygt og handle her? BobboZ Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Kun gode erfaringer med Microplex. Har bestilt derfra 3-4 ganger. Sist var forrige uke. Bestillte kl 0100 på natten, 1300 dagen etter var pakken hos posten og på vei til meg :smile: Disse gutta har tydligvis fulgt med på skolen når det gjelder kundeservice etc. Bare positiv respons hele veien Absolutt å anbefale :smile: Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Dette hørtes lovende ut!!!!!! Skal bestille i dag Alpha 8045 med 19 db vifte. G GLEDER MEG SOM UNGE!!!!!!!! Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 hvilken vifte bestiller du til? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Vet ikke håper og finne noen med gode løsninger her i forumet. Se Mitt andre innlegg som heter Alpha 8045 BobboZ Lenke til kommentar
grendel Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Microplex simpelthen ruler. Kvalitets produkter, fantastisk service. Grendel Microplex kunde på sin hals Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Joda, jeg har bare gode erfaringer med Microplex. Kjøpte Taisol CGK760 + et par Papst vifter fra dem. Og Artic Silver II, såklart. Tok ikke lang tid før varene var sendt avgårde. :smile: Lenke til kommentar
TheTurboMan Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 hei jeg har handlet 2 ganger fra microplex og er veldig fornøyd.. de er meget kjappe til og levere Lenke til kommentar
Creature Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Selv har eg ikkje noen god erfaring med microplexs. Eg kjøpte nettop noe vannkjølingsutstur derfra, eg sende en e-mail og spurte om utstyret deres - "alt var greit", men då eg fekk utstyret viste det seg at det passet ikkje sammen (slangen som står som 3/8" er egentlig 1/4" ID!!! osv.) radiatoren var øydelage, eg retunerte slangene osv og sendte radiatoren tilbake for å få ny, fekk eg? NEI!!, svarer dei på e-mailene mine? NEI!!!!!!!!!!!! DRITT SERVICE ved kjøp av vannkjølingsutstyr!!!!!! HOLD DEG LANGT UNNA!!!! Lenke til kommentar
Cypres Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg har forsøkt å handle hos Microplex, men registreringsystemet funket ikke på hjemmesiden! Så jeg endte med å måtte bestille Enermax viftene hos Komplett!!!! ( Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg bestilte en haug med småtterier der på torsdag kveld (sjekk "tilbud" Geniale priser) Fikk akkurat melding om at nå kan jeg stikke på posten å hente det. Forrige ordre var nesten like kjapp. [ Denne Melding var redigert av: RulleRimfrost på 2001-12-03 15:04 ] Lenke til kommentar
Ruby Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Gode vifter med gode kjøleegenskaper. Litt mye støy riktignok, men du kan selvfølgelig lage en hastighetsregulator... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg fikk fan meg med snop i min bestilling! Har ingen kvaler med å anbefale Microplex nei. Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Fikk du også med snop ? Haha.. det gjorde jeg også... Og vet du hva? Banken min fucka opp og sendte betaling til Microplex 2 ganger da jeg bestilte der en gang.. 1 måned etterpå får jeg en mail der de har ved gjennomgang av regnskapet funnet ut at jeg har betalt 2 ganger for en vare, og vil ha kontonummeret mitt for å sende de tilbake. :smile: Lenke til kommentar
Bambus Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Quote: Balderac skrev (2001-12-03 16:00):Fikk du også med snop ? Haha.. det gjorde jeg også... Og vet du hva? Banken min fucka opp og sendte betaling til Microplex 2 ganger da jeg bestilte der en gang.. 1 måned etterpå får jeg en mail der de har ved gjennomgang av regnskapet funnet ut at jeg har betalt 2 ganger for en vare, og vil ha kontonummeret mitt for å sende de tilbake. :smile: Viser jo helt klart at de er dønn ærlige! Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 bare gode erfaringer. fikk en gang et kabinett med liten kosmetisk feil.da jeg nevnte dette ga de meg et skikkelig tilbud på en senere handel. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Microplex eier rett og slett. Dessuten sender de med et drops i hver forsendelse:) Lenke til kommentar
k|w| Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 var ikke så imponerte av microplex første gangen eg bestillte derfra.. da tok det 2 uker før jeg fikk varene,... feilen var at de hadde glemt min vare blandt andre ting... så det tok sin tid,.. de sendte med express etterpå. nå 7-8mnd'er senere så fikk jeg varene 2-3 dager etter jeg hadde bestillt derfra, jeg bor i stavanger. Ja microplex er til å anbefale Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg bestilte en blueorb i fra microplex, det tok nøyaktig 1 dag i fra jeg bekreftet orderen til jeg fikk varen min :smile: Fikk et problem når jeg fant ut at det ikke lå med termisk teip i pakka som det skulle, sendte en mail og da fikk jeg et brev dagen etter med teipen :smile: Kvalitets service på topp og bare fryd og gammen med microplex :smile: Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg skulle bestille vifte fra microplex blei no fuc m webshopen så jeg sente mail til dem 2 dager før de svarte og ringte til dem i to dager uten å få svar. Bestilte heller december tilbudet fra netconnection. eh nå hvet jeg heller ikke hvordan d er med dem men fikk vertfall ordrebekreftelse fra dem så jeg venter i spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå