moestue Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Har akkurat installert FarCry etter å ha kjøpt nytt brukt skjermkort (6800LE). Har åpnet alle pipes og vertex shaders. Har kun 512MB ram nå, men har bestillt 512 til idag. Når jeg kjører FarCry på 1280x1024 så hakker det sinnsykt innimellom, avhenig av hvor mange prosessor som allerede kjøres i Windows. Vil de nye 512MB'ene hjelpe mot det? Er min pc i det hele tatt egnet for spill som FarCry, NFS, GTA SA osv? Gidder ikke lage enda en post i samme kategori, så jeg spør om det i samme slengen... Min bror klager over bråk fra mitt Microsoft Wireless keyboard, og jeg er plaget over at det suger til å spille med. Tenkte å ønske meg et nytt tastatur av han, og lurte på om det er noe spesielt som anbefales, eller om det er å kjøpe et stille tastatur på Computer City elns. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 ja det er lurt og ha minst 1 gb med ram i en data som brukes til spilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå