Bjarnez Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hvordan sjekker jeg hvilken versjon av firmware jeg har på brenneren min? (lite-on) Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Først av alt ville jeg sjekket på hjemmesiden til produsenten og sett om det var noen utilities der. Mest sannsynlig finner du noe der. Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Ofte kan man finne ut av dette ved å bruke et brenneprogram, f.eks. Nero-CloneCD. Ved å gå inn på egenskapene på brenneren i programmet så finner man det der. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Nero info tool fikser det for deg. Søk på¨google. Lenke til kommentar
frans Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Får opp firmwaren under dektekteringen av DVD i bios (Pioneer DVD 116 0122). Ellers kan du gå inn på kontrollpanel,system og enheten/propeties og sjekke firmwareversjonen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Bjarnez skrev (2002-09-05 14:02):Hvordan sjekker jeg hvilken versjon av firmware jeg har på brenneren min? (lite-on) Du finner det ut ved å bruke brenne programmet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå