stol Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Etter jeg leste at vi skulle få oppgradert linja vår fra 2500/600 til 3500/600 så ble jo jeg glad for dette. Men det som egentlig skjedde var at hastigheten gikk ned og nå sitter jeg med en hastighet på 1306 kbits/. noen andre som har hatt samme problemet? er det verdt å prøve å ringe de har hørt så mye negativt om Kundeservicen dems. takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
pine Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Altfor mange kunder der, overbelastet sentral pga stadige økninger, etc etc, lang linjelengde. Kan være hva som helst, men jeg tipper en kombo av overnevnte faktorer Lenke til kommentar
stol Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 med andre ord ikke mye jeg kan gjøre med det altså? Lenke til kommentar
pine Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Du kan prøve å ta kontakt med kundeservice. Eller så kan du bare sette deg ned og gråte lenge Lenke til kommentar
Evial Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 du kan jo sende et par mailer som du sansynligvis ikke kommer til å få svar på, deretter kan du sende en klage til forbrukerrådet hvor det havner i en bunke sammen med resten av klagene mot nextgentel. Rettighetene til forbrukerene i norge skal være veldig sterke, men når man ser alle di som sliter med nextgentel og hvor lite som blir gjort så skjønner man at det igrunn ikke er det alikevell. Her skulle forbrukerrådet gått inn og forlangt at mange av disse klagene blir rettet på i løpet av kort tid, eller å legge hele bedriften ned. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Her skulle forbrukerrådet gått inn og forlangt at mange av disse klagene blir rettet på i løpet av kort tid, eller å legge hele bedriften ned. 5314255[/snapback] Tja, FR har vel ingen formell makt til noe som helst annet en og skrike å lage leven. Har FR en sak så må de gå til rettsvesenet som alle andre, problemet er vel rett og slett at dårlig service ikke er straffbart og at de summene man kan få som plaster på såret er så små at det blir poengløst. At kundene lar NGT slippe unna er merkelig, hvis kundene forsvant ville jo NGT enten skjønne tegningen eller dø, kundeservice er ikke sak nr1 for ett firma som desperat ønsker og bli oppkjøpt av en av de store utenlanske firmaene, kundevekst for enhver pris er derimot er viktig....... Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ringte nettopp kundeservice til NGT. Var "bare" 4 minutters ventetid nå, så det virker som om de har forbedret seg endel. Generelt sett syns jeg supporten til NGT har fått mer pepper enn fortjent. Har aldri hatt særlig store problemer med å få kontakt med dem. Så ja, ring dem og fortell om problemet ditt, så ordner de sikkert det enkelt og greit. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 De skulle oppgradere min linje også, fra 1000 til 1500. Etter én dag med 1500 var den nede på 1000 igjen. Lenke til kommentar
NextGenTel-bruker Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 holdr på å avbestille NGT etter 3 år med dem.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå