mosl Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei! Jeg trenger et bilderedigeringsprogram som er lett å bruke. Jeg har ikke behov for så mange effekter. Hva jeg i første omgang trenger er et program der jeg kan lage en bakgrunn (en tavle e.l) der jeg legger på 7-8 bilder. Jeg vil lage en fil av dette som jeg skal eksportere til mitt videoredigeringsprogram. Håper noen har noen gode anbefallinger. M Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Prøv Paint.net eller Gimp. Begge er gratis. Lenke til kommentar
Hobbyfotografen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Dra til Narvesen og kjøp deg bladet "Digital Foto". Der følger det med 30 dagers bruk av Photoshop Elements 4. Så hvis det er tingen for deg så er det jo bare å kjøpe en verson som varer for alltid Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 30-dagers demo av Photoshop Elements kan og lastast ned frå Adobe si side. Det er riktignok 364MB, so om du har ISDN/modem er det kanskje like greitt å kjøpe det bladet... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 www.photofiltre.com synes jeg er bra. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Photostudio er et annet alternativ http://arcsoft.com/products/photostudio/ Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 gleder meg til noen anbefaler deg photoshop! neida, er ikke det bare at det er innviklet og for avanserte brukere!" Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 jeg synes ikke photosop er så veldig inviklet. det er jo en del funksjoner på det da og jeg har jo ikke lært alle enda, hehe. men alikevel kan du laste ned prøveversioner gratis på www.download.com Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 jeg synes ikke photosop er så veldig inviklet. det er jo en del funksjoner på det da og jeg har jo ikke lært alle enda, hehe.men alikevel kan du laste ned prøveversioner gratis på www.download.com 5396377[/snapback] Nei viss du berre bruker menyen til venstre som du har i adobe photoshop så er det ikke innviklet. Bruker du derimot alt det andre i layer osv. så er det ikke for nybegynnereR! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg bruker da mere enn det i menyen til venstre. "Vis man prøver lærer man, vis man lærer blir man flink." Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hva med PSP? 5396632[/snapback] Det er et fint kompromiss mellom PS og PS Elements. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå