RamGuy Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Dette har sikker blitt tatt opp mange ganger før. Men kan noen please poste alle "BattleField 2 og BattleField 2 Special Forces Graphic Card/Skjermkort FIX/Crackers" her. Please post alle du vet om, med URL til nedlasting. Trenger en veldig bra en, har en allerede. Men den gøjr bare sånn at jeg kan bruke mitt MSI GeFore 4 Ti4800SE 128MB AGP skjermkort i BattleField 2 Demo'n. Jeg trenger en som gjør sånn at jeg kan bruke spille hele spillet, helst også med expansion packen med mitt GeForce 4 kort. GeForce 4 kortet er bedre en til fleste GeForce 5 kortene , så det burde gå greit om jeg spiller med det Så please post de beste "Skjermkort Crackene" eller hva vi skal kalle det her. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Punkbuster liker ikke de crackgreiene. Kjøp deg heller et 6600GT-kort. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det er rett det, men hva med GeForce ti 4200 ?? Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Dette har sikker blitt tatt opp mange ganger før. Men kan noen please poste alle "BattleField 2 og BattleField 2 Special Forces Graphic Card/Skjermkort FIX/Crackers"her. Please post alle du vet om, med URL til nedlasting. Trenger en veldig bra en, har en allerede. Men den gøjr bare sånn at jeg kan bruke mitt MSI GeFore 4 Ti4800SE 128MB AGP skjermkort i BattleField 2 Demo'n. Jeg trenger en som gjør sånn at jeg kan bruke spille hele spillet, helst også med expansion packen med mitt GeForce 4 kort. GeForce 4 kortet er bedre en til fleste GeForce 5 kortene , så det burde gå greit om jeg spiller med det Så please post de beste "Skjermkort Crackene" eller hva vi skal kalle det her. 5313199[/snapback] Du har vel råd til å bruke ca 1100 kr på nytt skjermkort, for du kan ikke forventa å spille bf2 med det du har nå. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Såvidt jeg vet, virker ikke disse 'fixene' så godt, det er spillbart, men grafikken blir ikke helt god... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå