siemensboy Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hello. Jeg har oppdaget etter litt artifacts i spill at grafikkort-vifta mi ikke går rundt. Dette fører til at kortet blir veldig varmt(du brenner deg når du tar på det) og pc'en "låser" seg. (skjermen blir helt svart og du får ikke inn noe bilde, det går heller ikke ann å skru av pcen). Jeg har et Geforce 6800le grafikkort. Jeg har opnet pcen og sjekket at kabler osv.. står i. Har også prøvd å ta kablene ut og inn uten hell. Så jeg lurer på hva jeg kan gjøre? Mvh Siemensboy Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Var det sånn når du kjøpte det, eller er kortet helt nytt? Lever det i såfall tilbake. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Har du garanti enda så er jo reklamasjon en løsning, vis ikke er det nok av kjølere og velge på her. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Okai.. Det er 1 år gammel. men veit ikke om problemet har vært sånn lenge, tror faktisk det var sånn siden begynnelsen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 send en mail til butikken du kjøpte kortet i og forklar saken. si at viften på kortet ditt ikke lenger fungerer og hva de har tenkt å gjøre med det. det ender nok med at du får enten et nytt kort eller ei ny vifte Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Okai.. Får gjøre det Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 ...så lenge det fremdeles er innenfor garantitiden... Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Ja tror jeg har garanti ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå