Amento Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg skal kjøpe meg ny CPU vifte og lurer dermed på hvilken. Jeg har valgt meg ut noen her som jeg vil at dere skal vurdere. Jeg overklokker CPU'en(775) min så jeg trenger ordentlig kjøling...... Her er på en måte kravene som jeg stiller, men jeg vet ikke om de følgende kjølerne oppfyller disse! God kjøling til overklokking Lav støy(max ca 25 Db) 120 mm Her er alternativene: nr. 1 nr. 2 nr. 3 nr. 4 nr. 5 Den jeg har nå er denne. den kjøler bra men bråker også bra på full hastighet og det er kun da den kjøler godt nok.... Har der andre forslag så er det bare å sende en link PS! skal bestile fra PSDATA! Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 jeg hadde ikke tatt noen av di kjølera der. men denne! Vapochill Micro Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Gå for Big Typoon (NR 3) Den er helt rå på kjøleevnen og har lavt lydutslipp. Men skjekk at du har plass, den er stor. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Gå for Big Typoon (NR 3) Den er helt rå på kjøleevnen og har lavt lydutslipp. Men skjekk at du har plass, den er stor. Enig! Har denne selv, og er MEGET godt fornöyd! Men som sagt, pass på at du har plass! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 kk. Jeg har plass. Så den holder når jeg skal overklokke altså? Det er viktig! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Så den holder når jeg skal overklokke altså? Det er viktig! Den holder i maaaaasse vis! Klokket min P4 3.0 GHz Northwood til 3.5 GHz, og fikk en varmeökning på KUN 3-5 grader! Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) At den hålder når du overklokker ja. Må være den beste luftkjøleren per dags dato. Den hålder en 3000+ som er klokket fra 1.8 GHz til hele 2.7 GHz på 30 grader idle. Du kan jo selv lese om det her http://www.xbitlabs.com/articles/coolers/d...ol-comp_12.html Og i tillegg er da 16 DB ikke noe å snakke om Endret 20. desember 2005 av Lassecom1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå