Gjest medlem-98241 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg husker ikke når jeg fikk min første epic jeg kunne bruke, men det var enten en onsdag eller fredag. Denne droppet og jeg var den eneste som ville ha den ("buhu, ikke noe agi." ). Jeg selv ble overlykkelig, alltid kos med epic. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Har fått mine første epic "drops" med warrioren Flameguard Gauntlets Blastershot Launcher Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 bump! var ute å grinda med en venn i dag, så droppa Glowing Brightwood staff : ) Den selger for gode summer, i og med at guilds på servern min er i full gang med AQ! Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Første random world epic som jeg så droppe var Kang the decapitator. Droppet i Sunken en dag, warrior fikk det. Dagen etter dropper den igjen i sunken, alle ble enig om at vi skulle rolle på det, jeg vant og solgte det for 220 gull Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Første jeg fikk var Freezing Band som en kompis av meg kjøpte til meg for 80g:D så kjøpte jeg den av han:D Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Første random world epic som jeg så droppe var Kang the decapitator. Droppet i Sunken en dag, warrior fikk det. Dagen etter dropper den igjen i sunken, alle ble enig om at vi skulle rolle på det, jeg vant og solgte det for 220 gull 6151028[/snapback] Sunken er stedet for random world epix. Det har skjedd flere ganger at epix har droppa npr jeg var der, og en gang fikk jeg staffen min <3 Glowing Bright Wood Staff <3 Selv om den egentlig suger Lenke til kommentar
Seian Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Aller første epic må nok være Robe of the Void, men den kosta meg litt, så derfor slenger jeg med en til. Min andre epic var: Choker of Enlightenment . Droppa fra luci i MC. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 hahaha, i går fikk jeg Glowing brightwood staff, nå fikk jeg hurricane! droppa I tyr's hand! aldri hatt så mye flaks Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kjøpte Nightblade til min 39 Paladin i går. Smekker hardt! Lenke til kommentar
Wordon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) har ikkje fått noe epix før eg begynte i MC (vist det teller ) og det var Nightslayer Bracelets (det var ingen andre som ville ha den :! men i senere tid har eg fått flere: Nightslayer Belt, Nightslayer Cover, Nightslayer Pants og min siste dropp var Gutgore Ripper Endret 22. mai 2006 av Wordon Lenke til kommentar
Instict Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Første: Brain hacker Andre: Skullflame Shield Tredje: Elemental Mage Staff Fjerde: Stockade Pauldrons De boe epicsene jeg har funnet (world) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Fant nettopp Gloves of Holy Might, på en level 40 Rock Elemental i Badlands Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg husker jeg vannt Bow of Searing Arrows i SM en gang med magen.. var vel rundt level 34-36 Mitt andre drop var Krol Blade fra en Deadwind Mage i Deawind pass... 450g fra den, grinda til epicmount Første droppet fra MC var arcanist boots... etter den ble epics redusert fra å være kjempespennende til å bli "bare et nytt item" Igrunn da jeg burde sluttet med wow.. Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Fant nettopp Gloves of Holy Might, på en level 40 Rock Elemental i Badlands 6262931[/snapback] Nå er vel ikke de hanskene der epic. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Fant nettopp Gloves of Holy Might, på en level 40 Rock Elemental i Badlands 6262931[/snapback] Nå er vel ikke de hanskene der epic. 6262990[/snapback] Gloves of Holy Might Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Fant nettopp Gloves of Holy Might, på en level 40 Rock Elemental i Badlands 6262931[/snapback] Nå er vel ikke de hanskene der epic. 6262990[/snapback] Gloves of Holy Might 6263102[/snapback] Som du ser, de er epic Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 På tide med briller nå merker jeg. Lenke til kommentar
tor_bjarne Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Mitt første epic drop (og eneste BOE) var samme som OP, Eye of flame, solgte for 155g Stormarage server'n Etter det har det blitt "Hide of the wild". Jobber nå med onyxia Quest chain vi mangler vel 9 stk så skal vi raide onyxia så da blir det tire 2 hjelm på meg I tillegg hr jeg fått en del slike Zul'gurub epic tinger som brukers får å få blue items hehe... Har aldri kjøpt en epic pga er shaman så grinding er ikke min spesialitet, er 95% restoration så det forklarer seg selv. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Mitt første epic item var Felheart Belt. Fikk det tirsdag, 06.06.06. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Første epixx på alt char: NS gloves og så fulgt av Gutgore ripper. for main var det QSR (Quick Strike Ring) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå