Overguard Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 World drop: Lei Of Lillies, Eye of flame. BoP: Nightslayer gloves. Mine første epics Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Min første var BoP [Exalted med AV]: The Lobotomizer Aldrig fått en World Epic Drop, og jeg har fra lvl 1 til 60 grindet 80%, questet 10% og resterende 10% ligger i instance runs Dette har ført til at jeg aldrig farmer, det hender, men er svææært skjeldent Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Dette var jo en meningsløs tråd.. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) BoE: Fant Glowing Brightwood Staff, og kjøpte Eye of flame raskt etterpå BoP: Arcanist Belt Endret 11. februar 2006 av Rodney Mullen Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Fant Shadowblade på første mobben i tyrs etter at vi i And An Imaginary Friend tok Broodlord i bwl, tjene til repair bill xD Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hehe, fant Shadowblade jeg også nå, og rett etter droppa Viking Hammer eller hva den heter =) Min første Boe epic. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 BoE: Fant Glowing Brightwood Staff, og kjøpte Eye of flame raskt etterpå BoP: Arcanist Belt 5586766[/snapback] Uhmm, er Arcanist Belt BoP ? Lenke til kommentar
Krims Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 BoE: Fant Glowing Brightwood Staff, og kjøpte Eye of flame raskt etterpå BoP: Arcanist Belt 5586766[/snapback] Uhmm, er Arcanist Belt BoP ? 5591367[/snapback] Sant det! :O Wops, hmm, da er vel Arcanist Mantle min første BoP epic Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Den første epicen min var patter:Robe of the Void, min følrste epic drop var Felheart Slippers. Stockade Pauldrons har også droppet av en kid i felwood men de solgte jeg. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 For ca en måned sida droppa Stockade Pauldrons og Axe of Deep Woods for meg i deadwind pass. Det droppet samma uke Alle kameratene mine som i det hele tatt har loota epix har fått 2 av en eller annen syk grunn. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Jeg startet og spillet WoW for ikke lenge siden, og jeg driver å grinder min først karakter, da [Taran Icebreaker] droppet på Nagaene i Azshara for 5 minutter siden. Første epic-droppen jeg ser, og så er jeg alene når det skjer. Jippi! Endret 14. mars 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Kjøpt: Orb of the Darkmoon BoE: Ingen BoP: Felheart pants, Nemesis Skullcap, Vestments of the Shifting Sands Lenke til kommentar
superreven Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Første epics husker jeg ikke.. kjøpt så mange på ah, både til bruk og videresalg. 1. drop: Underworld Band (Uldaman, vant greedroll). 2. drop: Edgemaster's Handguards aka dårligste epic i spillet (Solo, Deadmaws sør i Felwood). 3. drop: Boots of Avoidance (Maraudon, vant greedroll). Lenke til kommentar
Izor Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det har dropet 2 boots of avoidence og en Dwarven hand cannon. Den sist nevnte solgte jeg igår for 190g Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Pristine hide of the beast, 2 ganger Hadde de i baggen i 2 sekunder før vinneren av rollen fikk den, såklart. Men allikavel. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Droppa i Winterspring [The Eye of Shadow] Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Jeg startet og spillet WoW for ikke lenge siden, og jeg driver å grinder min først karakter, da [Taran Icebreaker] droppet på Nagaene i Azshara for 5 minutter siden. Første epic-droppen jeg ser, og så er jeg alene når det skjer. Jippi! 5750269[/snapback] Jeg har flaks! Fortsatte min grinding av nagaene i dag. Og for 10 minutter siden droppet [Freezing Band]. Men jeg lurer på om jeg skal bruke ringen selv. Jeg er jo en frost-specced mage, men jeg kan også få rundt 150g for den. Noen synspunkter? Endret 14. mars 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hihi, var i scholo med guilden i dag, på noen av de første mobbene droppet Dwarven hand cannon, og på han siste bossen droppa Ace of portals, den samme karen fikk begge itemsene, så han tjente 550gull på ett scholo run .. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg startet og spillet WoW for ikke lenge siden, og jeg driver å grinder min først karakter, da [Taran Icebreaker] droppet på Nagaene i Azshara for 5 minutter siden. Første epic-droppen jeg ser, og så er jeg alene når det skjer. Jippi! 5750269[/snapback] Jeg har flaks! Fortsatte min grinding av nagaene i dag. Og for 10 minutter siden droppet [Freezing Band]. Men jeg lurer på om jeg skal bruke ringen selv. Jeg er jo en frost-specced mage, men jeg kan også få rundt 150g for den. Noen synspunkter? 5754197[/snapback] Hvilke nagas grinder du? De sør-øst i Aszhara? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg grinder de på stranda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå