da Gauss Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ahh, endelig kan jeg også poste her! Ring of Saviors droppa på en Dark Iron dverg i Searing Gorge i går, den er passer fint til meg som mage (lvl 53). Måtte selvsagt bruke den selv, +14 stamina på ring er vanskelig å finne! (Før level 60, i allefall.) Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Ahh, endelig kan jeg også poste her! Ring of Saviors droppa på en Dark Iron dverg i Searing Gorge i går, den er passer fint til meg som mage (lvl 53). Måtte selvsagt bruke den selv, +14 stamina på ring er vanskelig å finne! (Før level 60, i allefall.) 5446839[/snapback] Selg den! For guds skyld selg den! Det er liksom ikke helt en mage ring Om du er alliance kan du jo snart begynne å gå i BRD for å skaffe deg denne songstone of ironforge. Den ringen din er verdt mer for deg om du selger den på AH enn om du bruker den imo EDIT: Når jeg tenker på det kan den være litt fet å fyre opp rett før du skal inn i en gjeng å IAE'e. Men uansett, jeg hadde solgt den Endret 16. januar 2006 av holst84 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Selg den! For guds skyld selg den! Helt enig hehe Solgte nettopp Myrmidon's ringen for 580gull på silvermoon:) Ringen hadde jo vært bra for meg self..som warrior, men 580gull kan komme enda mer til nytte. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Min første skikkelige epic var edward Min første epic var vel hammer of the grand crusader elns, (ble dissa tvert) V Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Fikk vel en fin sum for Edward? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 tok den i bruk jeg, og bruker den ennå. Men jeg kunne vel fått 1500G for den V Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Kom godt med når man er level 31 og trenger penger til mount. 5314087[/snapback] Mount... level 31... Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ahh, endelig kan jeg også poste her! Ring of Saviors droppa på en Dark Iron dverg i Searing Gorge i går, den er passer fint til meg som mage (lvl 53). Selg den! For guds skyld selg den!Det er liksom ikke helt en mage ring Jeg tok den i bruk, ja. Synes det var for ille å stampe min første epic, den er dessuten ikke helt håpløs til mage. Jeg spiller for det meste solo, og 140hp ekstra (samt 300 armor) er greit å ha når du venter på at cooldown'en til frost nova skal gå over. Og hva hadde jeg fått for den på AH? 50-75g på en god dag? Leste om flere som hadde kjøpt sine for 25-40g. Kanskje jeg kan få en enchanter til å kaste +str på den, så kan jeg kalle meg battle-mage. Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Kanskje jeg kan få en enchanter til å kaste +str på den, så kan jeg kalle meg battle-mage. 5447381[/snapback] Enchant på en ring? Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Enchant på ring var vel ikke det eneste som var feil i den setningen..... Hadde vært kult med battlemage, da. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg har fortsatt aldri funnet et epic world drop med noen av characterene mine. Ganske latterlig igrunn, siden jeg har spillt ca. 8-10 timer HVER dag siden 14. Februar i fjor. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 <noobquesion> Hva er epic?</noobquestion> Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Merkelig at du ikke har bedre gear etter så mye spilling Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Merkelig at du ikke har bedre gear etter så mye spilling 5448395[/snapback] Meg det? Synes jeg har mer enn bra nok gear jeg. Dessuten brukte jeg hele sommeren på å bli rank10 (den gangen det var vanskelig, ikke slik som nå, når alle er rank10) Ble den 2. paladin på serveren som rank10. Også har jeg flere chars enn 1 da vett. 6stk over lvl 45. Hva med deg? Du er verdensmester fordi du har kun epics eller noe? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Merkelig at du ikke har bedre gear etter så mye spilling 5448395[/snapback] Meg det? Synes jeg har mer enn bra nok gear jeg. Dessuten brukte jeg hele sommeren på å bli rank10 (den gangen det var vanskelig, ikke slik som nå, når alle er rank10) Ble den 2. paladin på serveren som rank10. Også har jeg flere chars enn 1 da vett. 6stk over lvl 45. Hva med deg? Du er verdensmester fordi du har kun epics eller noe? 5448448[/snapback] 10-14 timer /played hver dag siden februar tilsvarer grovt sett: 30 dager i måneden, 10 måneder siden spillet kom; 300 dager, 3000 timer played, 125 dager. Begynner å snakke spilletid da. Rank10 har aldri vært vanskelig å oppnå, det er bullshit. At du ble den andre paladinen som ble rank10 på serveren sier egentlig fint lite. Min rogue var rank10 før battlegrounds kom.Å levle til 45 tar heller ikke spesielt mye tid, så det er et dårlig argument. Har nok aldri sagt jeg er verdensmester, men har tilbrakt mindre tid i spillet enn deg, og har trolig bedre gear. Du har nok flere alts enn meg, jeg har 2 chars på 60, 4 over 40. Mulig mitt guild har gjort det bedre i pve enn deg, kjenner ikke til din guild og hva dere gjør. Prøver ikke å starte noen krangel her, var unødvendig av deg å svare frekt. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 <noobquesion> Hva er epic?</noobquestion> 5448388[/snapback] Det er lilla items (skrift på våpenet) Desse itemsa held om regel svært høg kvalitet for lvl. Dette gjer at ein kan ha eit item som held over lengre tid, og er ekstremt på den lvl du kan ta det i bruk. Desse lilla itemsa går for høg pris på AH, noken ganger pga att itemet er veldig bra, andre ganger fordi det er lilla. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Prøver ikke å starte noen krangel her, var unødvendig av deg å svare frekt. 5448612[/snapback] Såklart jeg svarer frekt når du kommer med slike frekke kommentarer... Er ikke alle som cleaner BWL/MC 1 gang i uka vett. (nå kjenner heller ikke jeg til ditt guild, men regner med dere gjør det, siden du syntes jeg hadde så dårlig gear) Og jo, det var veldig vanskelig å bli rank10 kun ved å spille AV, spesielt når alliance tapte alle kampene, og når man som paladin får fint lite honor av kills. Og når du regnet det ut til å være 120 dager, så ser jeg at 8-10 timer hver dag var et fint overslag. Men har 69 Days på paladin, 10 days på magen og 14 days på priesten = 93 days + sikkert +/- 10 days på diverse alts. Endret 16. januar 2006 av apollox Lenke til kommentar
Izor Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 WEEEEEEEEE:D Denne har dropet 2 ganger for meg Første gangen dropet den i searing gorge. andre gangen dropet den i zul farak rett før heksedoktoren. Litt kjedelig egentlig, vil ha epic mace! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Har funnet : Gloves of Holy Might Taran Icebreaker Edgemaster's handguards Edgemasters fikk jeg ikke solgt fordi de var så skrot, det var forresten min aller første :S. Gloves of holy might fikk jeg solgt for 50g, Taran Icebreaker 80g. Venter fortsatt på de mest innbringende epicsene, som Glowing brightwood, krol blade, Hand of edward the odd osv Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Epics i 5mans gruppe(før MC og BWL) Sunken tempel:Eye of flame BRD :Shadowblade Vant roll:) 150g (no rogue) Scolo : Headmasters charge x2 LBRS :Mark of the dragonlord x2 DM east :Foror's Compendium of Dragon Slaying Gjikk til meg Dette er i kronologisk rekkefølge. Siste og eneste epic jeg har funnet alene: Glowing Brightwood Staff 350G til en heldig j*vel solgte jeg den. Hadde akkurat kjøpt epic mount, og gadda ikke stresse med å ha den inne på AH 15 ganger, low pop. server. Endret 16. januar 2006 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå