svenningen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 kjøpte meg lv40 pvp bracers i rundt lv32 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Da jeg levlet mit første karakter, som jeg fortsatt spiller med, droppet det 3 epics før jeg var 60. Nightblade Taran Icebreaker Underworld Band Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Min første epic fikk jeg på mage'n min i rundt level 50. det er fra BRD eller hva nå enn den store instancen het igjen, fikk den flamme head'en, gud så glad jeg var da - min første epic Lenke til kommentar
opar Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 World drop, the green tower(?).. i allefall et skjold som droppa i Tanaris =) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Krol blade på warrioren, fortsatt en av mine best minner Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Husker ærlig talt ikke men husker veldig godt nrå jeg fikk den der X noe engineering head til roguen, var bare sick Primal nether var jo BoP da så var ekstra vanskelig Lenke til kommentar
nicofacee Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Første epic droppen min var vel en caster ring i Scarlet Monastery til Locken min for leeeenge siden, husker det enda. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Enten pattern i TBC, eller Krol Blade på Roguen. Ikke at jeg la merke til det engang før jeg gikk igjennom baggene. Og jeg som nesten vendoret tullet. :< Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kjøpte Krol Blade i vanila for 1500g - det var veldig mye på den tiden Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Suddenly, thread resurrection! Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Tror jeg har skrevet det før. Men min første epic som jeg fikk var daggeren ifra ubrs. Glemt navnet men husker det var en rogue dagger med proc og jeg var veldig glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå