Gå til innhold

Deres første Epic drop/kjøp Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har cirka det samme på min main, droppa world epic når jeg farma primal water i forrige helt. Det var første gangen min :)

Droppa world epic i SL når jeg hjalp en kompis av meg der noen timer senere, vant ikke den da :p

Ellers så har Flurry Axe droppa som jeg equippa på warriorn min.

Destiny når jeg hjalp en kar med å drepe noen mobs for et quest han hadde, han vant det -.-

Edgemaster's Gloves eller noe droppa i ZF.

Og jeg vant Warden Staff ifra ZF.

Uff, ser jo ut som det har droppa mye for meg.

Og btw, jeg fikk Trial-Fire Trousers fra kara i går ^^

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Min første epic var fra MC. Var veldig tidlig i spillet. Tror vi hadde drept 2 stk trash når Nightslayer Bracelets droppa og jeg vant rollen. Var på folkehøyskole den tiden så det ble en liten løpe tur på internatet hehe. Var forresten når epics var epics og ikke common items ^^

Endret av SprEA
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Første epicen jeg noen gang fikk tak i var jo headen fra Shaman questet på lvl 60, tett etterfult av min første tier 1, Earthfury Gauntlets.

Min første world epic drop skjedde rundt lvl 45 med min prest. Det var den macen, husker ikke helt hva den heter... Og på 50, også med presten, droppa Robes of Insight i ZF som jeg fikk. ^^

Lenke til kommentar

Min aller første epic var faktisk epic flying mount. Jeg kom til et punkt i levlinga der jeg bestemte meg for epic flying, og hadde det liksom litt i bakhodet hele tiden når jeg spillte. Brukte aldri penger på AH, trente bare skills jeg trengte, og levla proffesions. Levla stort sett med grinding i outlands, tjente massevis på å farme mobs som dropper motes og sånn, og I tilleg får man jo pengebonus for å gjøre quests i level 70 så når jeg dinga 70 fra grindinga hadde jeg mer eller mindre ett helt kontinent med quests å spise meg gjennom :D

Lenke til kommentar

Var vel et par BoEs jeg fikk i løpet av 1-60 med min warrior, men ingenting å nevne spesielt.

Om det er en epic jeg spesielt husker så er det Shoulders of Might, satt sammen med en kompis da jeg fikk de, og husker jeg tok hodet til kompisen og kyssa han på panna.

Needless to say, både jeg og han ble overrasket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Gladiators Slavation

Første jeg fikk.

Hadde sett noen gloves droppe i en instance.. Er en idiot når det kommer til å huske navn.. :p

Ellers droppa en bow også i ZF når jeg boosta. Var BoE, men boosta 4 huntere, så kunne ikke neede den.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...