Gå til innhold

Deres første Epic drop/kjøp Tråden

Anbefalte innlegg

Måtte bare poste denne her.

Flurry Axe droppa nettopp i Tanaris mens jeg lvlet litt med warrioren min. Ble nesten litt glad, lenge siden jeg har sett epic drops.

8958249[/snapback]

Den droppa for meg og :) Equippa den.

8958607[/snapback]

Gjorde det samme, procer gjør den også :thumbup:

8959504[/snapback]

Usj, duella en shaman som var umulig å slå som også hadde den. Den procca 5 ganger på rad mot meg :<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min første epic drop var warlock oppskriften i LBRS, solgte den på AH for 400g om jeg husker rett ;) Og litt senere så fikk jeg enda en epic oppskrift mage tror jeg og den solgte for rundt 350g, det ble epic mount på meg da =D

Lenke til kommentar

Hehe , husker jeg fikk Staff of Jordan i Badlands :) Dette var ganske tidlig i spillet så ikke mange som hadde epics. Fikk endel /w husker jeg.

Første craftable jeg laget var Robe of The Void , tror jeg har den i banken enda ;)

Første Tier delen jeg fikk var etter 5 min i min første Molten Core run da Felheart beltet droppet :) gjett om jeg ble glad.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Level ca. 40 på huntern -> Staff of Jordan, fra STV Gorilla

Level ca. 59 på huntern -> Eye of flame, Fra ghost på/ved lake i winterspring

Level ca. 58 på roguen -> Stockade Pauldrons, Fra ghost på/ved lake i winterspring

Level ca. 40 på shamanen -> Staff of Jordan, fra Vulture i Badlands

Lenke til kommentar

Hmm, Kjøpte hurricane på lvl 44.

3 Dager etter i 3 manns Uldaman, så droppet boots of avoidence... Jeg kjente han ene IRL så vant han jeg ikke kjente...

Lurte ham til rerolle for han needa med en gang, som vi allle gjorde

Jeg og han IRL m8'n delte penga :devil:

Lenke til kommentar
Hmm, Kjøpte hurricane på lvl 44.

3 Dager etter i 3 manns Uldaman, så droppet boots of avoidence... Jeg kjente han ene IRL så vant han jeg ikke kjente...

Lurte ham til rerolle for han needa med en gang, som vi allle gjorde

Jeg og han IRL m8'n delte penga  :devil:

9240794[/snapback]

Haha hadde en slags ninja opplevelse på Boots of avoidance jeg og faktisk. Jeg needa på dem fordi de åpenbart er kjempebra for en prot warrior, men equippa dem ikke. Jeg var ikke helt sikker så ble masse surr med rerolls og drit. Endte opp med at jeg hadde dem etter runnet. Jeg gikk og sjekket AH og når jeg så at de gikk til 100g gikk de rett inn. (Dette var mens 100g faktisk var mye)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Fikk Bow of searing arrows på en boostetur i ulda.

Ga det til han som boosta. Eg kjenner jo han tross alt irl, og finfin betaling for å gi meg fleire boosts =P

9533616[/snapback]

heh.. den droppa for meg også når jeg grinda i badlands..

jeg hadde grinda en time ca, også måtte jeg groupe opp med en rogue i 5 minutt for en litt vanskelig quest. og akkurat når jeg joina gruppa, så droppa den av neste mob :mad: jeg var hunter lvl37-40 et eller annet sted. han var en ellerannen melee class husker jeg og han needa og sa at han skulle bruke den, men så den på AH seff litt senere :ph34r: husker jeg ble litt forbannet, siden jeg ikke hadde vært i nærheten av epics før

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...