sigz Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 På nye priesten min var første kjøp WSG bracers. Så, på level 42 droppet Underworld Band, noe som passet meg perfekt siden jeg er shadow. Etter det er det bare et par wsg bracere til. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jeg kjøpte meg epic wsg bracers på lv.40 og så kjøpte jeg meg Krol Blade Endret 4. mars 2007 av St.Matias Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvor kjøper man WSG items som Horde egentlig? Lenke til kommentar
knux Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Og etter ett år og 3 måneder spilling, har jeg fortsatt ikke fått ett eneste epic drop. (drop, som fra random mob) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Fant Underworld band forrige uke. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Føste char fra 1-61 _EN epic dropp, Zf, [bow of blablabal...] Tapte rollen rått Andre char 1-47 Uldaman, Et run, Shadow ring tingen OG ice mail jerkin med 3 mobs i mellom seg :S Vant jerkinen -Bountyhunter, uheldig Har Bloodrazor og WSG bracers og da Rogue Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har vell totalt funnet 4-5 boe epics, de fleste mens jeg har grindet alene. Fant 2 her om dagen med et par minutters mellomrom mens jeg grindet miningskill fra 1 til 300. Icemail Jerkin og Lei Of Lilies droppet begge fra Ogrer i henholdsvis Searing Gorge og Burning Steppes. Bare flaks at jeg i det hele tatt lootet mobbene. Synd at jeg nå har brukt opp all flaksen på Low-lvl epix. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Har spilt WoW siden 1mnd etter det kom ut og har sett en BoE droppe bare en gang mens jeg har grindet alene. Lvl48 Dagger, Shadowblade. Takker, Lycan. Endret 4. mars 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Nightblade, er det daggeren. Nightblade eller Shadowblade, hvertfall. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Mitt første og hittil eneste Epic drop var på level 60, med magen min i BRD (var og hjalp til med Ony preq). Trash mob droppet Freezing Band. Var som vanlig eneste frostmage i gruppen, og logisk nok fikk jeg neede denne her. Etter dette har jeg sett ett epic pattern drop i Shadow Labs, uten at jeg fikk noe glede av det. Lenke til kommentar
Lysestaken Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Min første lilla greie er nok Shadowblade(tror jeg den heter). Fikk den av en warlock... kjøpte den isåfall til meg. Droppa en annen lilla ting i Zul'Farrak engang, alle fikk lov til å neede. Jeg er selvfølgelig veldig vant til å greede, så jeg greeda. Uflaks... Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Denne droppet for et par dager siden fra et tilfeldig monster. Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er ikke den første epic droppen min, men vant http://thottbot.com/?i=57479 i shattered halls Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Første epic på denne karakteren var Thunder, morro item :3. Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Dropp/kjøp tråden, ikke craft Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Dropp/kjøp tråden, ikke craft 8081941[/snapback] Pfft, itemet har jo "droppet" i teorien, xD. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Min første lilla greie er nok Shadowblade(tror jeg den heter). Fikk den av en warlock... kjøpte den isåfall til meg. Droppa en annen lilla ting i Zul'Farrak engang, alle fikk lov til å neede. Jeg er selvfølgelig veldig vant til å greede, så jeg greeda. Uflaks... 8079040[/snapback] Erm hvilken epic mener du, husker jeg gik ZF til jeg dåna med Warrioren min for å få de to våpna for å lage Sul`thraze the lasher som forsåvidt var min første epic hvis den teller;) Hvis ikke droppa Bow of Searing Arrow for meg når jeg spilte hunteren min,hendig siden den like etter dinga 37. Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Nightblade, er det daggeren. Nightblade eller Shadowblade, hvertfall. 8077826[/snapback] Shadowblade, nightblade er et 2h sverd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå