Gå til innhold

Deres første Epic drop/kjøp Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vell totalt funnet 4-5 boe epics, de fleste mens jeg har grindet alene.

Fant 2 her om dagen med et par minutters mellomrom mens jeg grindet miningskill fra 1 til 300. Icemail Jerkin og Lei Of Lilies droppet begge fra Ogrer i henholdsvis Searing Gorge og Burning Steppes. Bare flaks at jeg i det hele tatt lootet mobbene.

Synd at jeg nå har brukt opp all flaksen på Low-lvl epix.

Lenke til kommentar

Mitt første og hittil eneste Epic drop var på level 60, med magen min i BRD (var og hjalp til med Ony preq). Trash mob droppet Freezing Band. Var som vanlig eneste frostmage i gruppen, og logisk nok fikk jeg neede denne her.

Etter dette har jeg sett ett epic pattern drop i Shadow Labs, uten at jeg fikk noe glede av det.

Lenke til kommentar

Min første lilla greie er nok Shadowblade(tror jeg den heter). Fikk den av en warlock... kjøpte den isåfall til meg. :)

Droppa en annen lilla ting i Zul'Farrak engang, alle fikk lov til å neede. Jeg er selvfølgelig veldig vant til å greede, så jeg greeda. Uflaks... :hrm:

Lenke til kommentar
Min første lilla greie er nok Shadowblade(tror jeg den heter). Fikk den av en warlock... kjøpte den isåfall til meg. :)

Droppa en annen lilla ting i Zul'Farrak engang, alle fikk lov til å neede. Jeg er selvfølgelig veldig vant til å greede, så jeg greeda. Uflaks...  :hrm:

8079040[/snapback]

Erm hvilken epic mener du, husker jeg gik ZF til jeg dåna med Warrioren min for å få de to våpna for å lage Sul`thraze the lasher som forsåvidt var min første epic hvis den teller;) Hvis ikke droppa Bow of Searing Arrow for meg når jeg spilte hunteren min,hendig siden den like etter dinga 37.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...